1403/5/10

کد خبر: 61947

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه عمومی رئیس فدراسیون با کارکنان

نشست عمومی اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با کارکنان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان، جلسه عمومی رئیس فدراسیون با حضور دبیر، نواب رئیس، مدیران و کارکنان صبح امروز شنبه بیست و دوم مهر ماه برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه بیان کرد: به روح پاک شهدا به ویژه شهیدان امنیت، مدافع حرم، مرزها و شهدای فلسطین که این روزها ناجوانمردانه زیر بار ظلم رژیم غاصب صهیونیست هستند و امام عزیز شهدا سلام، صلوات و درود می فرستم.

وی ادامه داد: اولین گروه از کاروان فرزندان ایران عزیز اسلامی روز دوشنبه بیست و چهارم مهر ماه عازم بازی های پاراآسیایی هانگژو خواهد شد. این کاروان مزین به نام شهید الداغی است و در کاروان مادر و دختر این شهید بزرگوار حضور دارند که امیدوارم با دعای خیر آنها و ملت شریف ایران شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان در این دوره از بازی های پاراآسیایی باشیم.

اسبقیان افزود: تمام بخش های مختلف فدراسیون در این چند سال تلاش کردند تا اردوها به خوبی برگزار شود و ملی پوشان با آمادگی کامل و در آرامش راهی مسابقات شوند. از همه همکاران سخت کوش در فدراسیون تشکر و قدردانی می کنم. امروز ملت شریف ایران از کاروان انتظار دارند تا در بازی های پاراآسیایی خوش بدرخشند و با عملکرد موفق خود برای کشورما افتخار آفرینی کنند و از آبروی ایران عزیز اسلامی دفاع کنند و انشاالله با دعای خیر شما اتفاقات خوبی بیفتد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: شرایطی خوبی را پشت سر می گذاریم. دکتر هاشمی وزیر ورزش و جوانان و دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک در طول این مدت با حمایت از ما، کمک کردند تا بتوانیم دغدغه هایی که وجود دارد را برطرف کنیم و فضا را برای برپایی اردوها و اعزام ملی پوشان مهیا کنیم. از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک برای تمام حمایت هایی که داشتند تشکر و قدردرانی می کنم و امیدوارم که در بازی های پاراآسیایی هانگژو ملی پوشان ما عملکرد موفقی داشته باشند و با کسب نتایج درخشان باعث شادی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت قهرمان ایران عزیز اسلامی شوند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu