1403/5/10

کد خبر: 62086

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مراسم بدرقه و تقدیر از ورزشکاران و مربیان استان

مراسم بدرقه و تقدیر از ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو استان تهران امروز با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، مراسم بدرقه و تقدیر از ورزشکاران و مربیان استان تهران اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو، امروز یکشنبه بیست و سوم مهر ماه با حضور دکتر فخاری استاندار، دکتر جوادی مدیر کل و ایرجی معاون و جمعی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان، اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون در فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن خوش آمدگویی به استاندار، مدیرکل و قهرمانان، بیان کرد: کاروان قدرتمند فرزندان ایران در دو گروه فردا و روز چهارشنبه عازم بازی های پاراآسیایی هانگژو است و امیدوارم که با دعای خیر ملت شریف ایران و به برکت حضور خانواده معزز شهید الداغی شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان در این بازی ها باشیم.

رئیس فدراسیون گفت: از ویژگی بارز ملی پوشان ما احترام به پرچم و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران است. موضوعات فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی بال های پرواز برای موفقیت هستند و این ویژگی در ورزشکاران جانبازان و توان‌یابان وجود دارد.

در ادامه، دکتر فخاری استاندار تهران عنوان کرد: شما نماد اراده و عزت ملت شریف ایران عزیز اسلامی هستید. این افتخار بزرگی برای ما است که با هر افتخارآفرینی شما، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در می آید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران طنین انداز می شود. به سهم خودم از تلاش های شما قدردانی می کنم و ما هم در حال تلاش و برنامه ریزی هستیم تا در استان تهران مراکز ورزشی برای جانبازان و توان یابان ایجاد کنیم. برای شما در این مسابقات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان باشیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu