1403/5/10

کد خبر: 62344

1400-10-11 13:25:24

بیانیه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان جمهوری اسلامی ایران در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین

فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و بمباران بیمارستانی در غزه را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شقاوت غاصبان رژیم صهیونیستی به جایی رسیده است که با بمباران بیمارستانی در غزه، هزاران نفر از مجروحین و کادر درمان را به خاک و خون کشیدند تا این جنایت هولناک در کارنامه این رژیم کودک کش و حامیان آن ثبت شود. المعمدانی سند زنده بی سابقه ترین جنایت در حق مردم مظلوم فلسطین و رسوایی همه حامیان رژیم سفاک اسرائیل است.

فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همدردی و همبستگی و حمایت مجدد خویش با ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، اقدامات ضد بشری رژیم اشغالگر صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و کشتن کودکان و زنان فلسطینی را محکوم می‌نماید و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حمایت قاطع خود را از مردمان مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد و برای این ملت مظلوم در ادامه مجاهدت های فی سبیل‌الله و در مقابله با غاصبان خونخوار صهیونیست آرزوی فتحی ظفرمندانه دارد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu