1403/5/9

کد خبر: 63006

1400-10-11 13:25:24

هادی رضایی: قزاقستان برای ما کری خوانده بود/ بچه ها بازی پخته ای انجام دادند/ قزاقستان یا چین حریف فینال ایران است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قزاقستان از جمله حریفان قدر ما محسوب می شد چرا که به پارالمپیک پاریس راه یافته و بچه ها بازی پخته ای را مقابل آنها انجام دادند و پیروز شدند.

هادی رضایی پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال نشسته ایران مقابل قزاقستان که در کمتر از یکساعت بدست آمد، اظهار داشت: مهم این است که بازی خیلی سختی بود و قزاقستان جزو هشت تیم راه یافته به بازی های پارالمپیک پاریس است و فینال رقابت های قهرمانی آسیا را هم مقابل این تیم برگزار کرده بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران ادله داد: ست اول را بسیار خوب بازی کردیم در ست دوم کمتر در فشار آمدیم و ست سوم هم در یک بازی خوب پیروز شدیم و در مجموع بازی پخته ای را انجام دادیم.

هادی رضایی گفت: تیم حریف برای ایران قبل از بازی کری خوانده بود و شاید به همین دلیل بازی را محکم دنبال کردیم و یک پیروزی خوب ‌‌و مهمی برای سرگروهی در این مرحله رسیدیم.

او در خصوص بازی ایران و کامبوج که فردا برگزار می شود، تصریح کرد: بازی آسانی پیش رو داریم، مهم همین دیدار با قراقستان بود که پیروزی ما باعث سرگروهی شد و اکنون چین به عنوان تیم اول گروه مقابل با قزاقستان در مرحله نیمه نهایی بازی خواهد کرد و حریف دیدار فینال ایران، از بین چین و قزاقستان خواهد بود

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu