1403/5/9

کد خبر: 63226

1400-10-11 13:25:24

محمدیان: مدالم را به مادر شهید غلامی تقدیم می کنم/ شرمنده مردم شدم

محمدیان پس از کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی گفت: شرمنده مردم شدم چون رکورددار  و قهرمان آسیا بودم اما در زانوی پای راستم آسیب دیدگی داشتم و با آمادگی کامل در مسابقات شرکت نکردم و صاحب مدال نقره شدم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، سجاد محمدیان با بیان این مطلب که از رکوردش راضی نیست، ادامه داد: از رکورد راضی نیستم و شرمنده مردم و مربی ام شدم چون اگر آسیب دیدگی نداشتم می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم.

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان ادامه داد: من با رکورد ۱۵ متر و ۲۷ سانتیمتر رکورددار آسیا هستم اما متاسفانه امروز نشد و ازبکستان بر سکوی نخست قرار گرفت.

وی افزود: مردم ما طلا هستند و لیاقت طلا را دارند ولی من متاسفانه نتوانستم طلایی شوم و واقعا شرمنده هستم.قبلا با این رقیبم مسابقه داده ام در دو دوره قبلی رکورددار آسیا و هم نفر اول بودم اما در این دوره متاسفانه نتوانستم به رکورد ایده آلم برسم.

محمدیان درخصوص برنامه آینده خود اظهار کرد: بعد از این مسابقات سخت تمرین می کنیم و آسیب دیدگی ام را مداوا می کنم تا عملکرد خوبی را مسابقات پارا جهانی و پارالمپیک داشته باشم.

وی مدالش را به مادر شهید غلامی تقدیم کرد و گفت: مدال را قول دادم به مادر شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی تقدیم کنم چون مدیون خون شهدا هستیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu