1403/5/10

کد خبر: 6643

1400-10-11 13:25:24

مجمع عادی سالیانه هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد

مجمع عادی سالیانه هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد با حضور حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این مجمع که با حضور شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، هاشمی، معاون وی و جمعی از مسئولین هیات و فدراسیون برگزار شد، گزارش عملکرد سال ۹۶ توسط حسینی، دبیر هیات قرائت شد و تقویم ورزشی سال ۹۷ نیز مورد تایید اعضای هیات قرار گرفت.

حمید علی صمیمی در مجمع عمومی و سالیانه هیات جانبازان و معلولین استان یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به عملکرد خوب هیات استان یزد در سال های گذشته و نیز پرورش قهرمانان متعدد به جامعه ورزشی گفت: ورزش جانبازان شرایط خاصی دارد و ما باید در این حوزه با توجه به دست یابی به قهرمانی های زیاد در مسابقات اخیر با دید وسیعتری نگاه کنیم تا شرایط پیشرفت فراهم شود.

وی افزود: هیات های استانی بازوان فدراسیون هستند و هدفمان این است تا فضای مناسبی را برای گسترش ورزش همگانی در استان ها فراهم کنیم و جانبازان و معلولینی که در خانه ها هستند را وارد عرصه ورزش کنیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ادامه داد: جا دارد از زحمات و حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد که نگاه ویژه ای به این هیات دارند تقدیر و تشکر کنم و خوشبختانه با مدیریت خوب ایشان کارهای خوبی در بحث زیرساختی ورزش جانبازان و معلولین نیز انجام شده است.

علی صمیمی  اظهار داشت: برنامه ریزی خواهیم کرد تا ورزشکاران جانباز و معلول یزدی بیش از گذشته دیده شوند و در حد توان از آنها حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هیات جانبازان و معلولین به دلیل گستردگی شرح وظایف و حجم بالای فعالیت ها باید بانگرش کامل و دید باز و درنظر گرفتن تمام شرایط، زمینه را برای پیشرفت رشته های زیرمجموعه خود فراهم نماید و همه رشته ها ومسابقات را پوشش دهد.

صمیمی افزود: با توجه به شرایط خاص هیات ورزش های جانبازان و معلولین انتظار میرود تا بهزیستی و بنیادشهید استان نیز به سهم خود از این هیات و ورزشکاران جانباز و معلول حمایت کنند و هیات استان باید در تعامل با این دو نهاد باشد تا بتوانید جانبازان و معلولین بیشتری را به ورزش کردن ترغیب کنید.

علی صمیمی در پایان گفت: امیدواریم در سال جدید شاهد اجرای برنامه های خوب پیشنهادی باشیم و گام بلندی در استان یزد برداشته شود تا ورزش جانبازان و معلولین این استان رونق خاصی بگیرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu