1403/5/10

کد خبر: 6786

1400-10-11 13:25:24

بازدید رئیس فدراسیون از امکانات هیات استان گلستان و حضور در مجمع عمومی

حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با سفر به استان گلستان، ضمن حضور در مجمع عمومی عادی هیات ورزش های جانبازان و معلولین این استان، از امکانات این هیات بازدید کرد.

مجمع عمومی عادی هیات گلستان با حضور کلیه اعضا مجمع و علی صمیمی، رئیس فدراسیون برگزار شد و گزارش عملکرد این هیات در سال ۹۶ و نیز برنامه های پیش رو و گزارش مالی و تقویم پیشنهادی قرائت شد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همچنین از مجموعه هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان بازدید کرد و با حضور در منزل شهید علی احمدی، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار داشت.

ملاقات با دکتر مناف هاشمی، استاندار گلستان از دیگر برنامه های علی صمیمی در این سفر بود و در خصوص نصب امکانات ورزشی مخصوص جانبازان و معلولین در پارکها و نیز مساعدت مالی به هیات گلستان و بهره مندی از امکانات سازمان فرهنگی ورزشی گرگان، صحبت و استاندار در این خصوص قول مساعد داد.

بازدید از امکانات و سالن های ورزشی هیات گلستان و نیز دیدار با اعضای هیات، قهرمانان و حامیان مالی در سفر به شهرستان های گرگان، گنبد کاووس و علی آباد کتول نیز از دیگر برنامه های علی صمیمی در این سفر بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu