1403/5/10

کد خبر: 6992

1400-10-11 13:25:24

از عوامل تولید مستند " بهمن عزیزم" تقدیر شد

عوامل تولید مستند " بهمن عزیزم" با حضور رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مورد تقدیر قرار گرفتند.

در نشستی که به همین منظور در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد، از جمعی از عوامل تهیه و تولید مستند" بهمن عزیزم" که به زندگی مرحوم بهمن گلبار نژاد اختصاص دارد، توسط ریاست فدراسیون قدردانی شد.

حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در این نشست گفت: در بخش ورزش به ویژه ورزش جانبازان و معلولین چهره های خاصی داریم که باید به آنها توجه شود. مسیری که این افراد طی می کنند تا در نهایت به یک چهره و قهرمان تبدیل می شوند بسیار مهم است و همیشه افراد زیادی پشت این موفقیت ها بوده اند، چه خود فرد و چه خانواده، مربیان و ....

وی گفت: قهرمانان از دل خود مردم هستند و عموم جامعه با آنها همذات پنداری می کنند از این رو تولید این دست محصولات می تواند رد بخش فرهنگی نقش بسیار خوبی ایفا کند و مصداق ها را نشان دهد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در پایان با قدردانی مجدد از عوامل تولید مستند " بهمن عزیزم" ابراز امیدواری کرد که در خصوص ورزشکاران دیگر نیز گامهای خوبی برداشته شود تا زندگی این افراد بتواند نقش الهام بخشی در جامعه را داشته باشد.

در این مراسم  علاوه بر علی صمیمی، حسین پور، سرپرست دبیری فدراسیون و رضایی، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته نیز حضور داشتند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu