1403/5/8

کد خبر: 7136

1400-10-11 13:25:24

مشخص شدن ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی در اردوی ششم/ آنالیز بازی رقیبان مسابقات جهانی در اردوی پنجم

محمدرضا دستیار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در آستانه برگزاری پنجمین مرحله اردوی تیم ملی برای آمادگی مسابقات جهانی آلمان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص این اردو گفت: طی برگزاری چهار مرحله اردو از ۲۴ ورزشکار به ترکیب ۱۶ نفر رسیدیم که البته در اواخر اردو لژیونرها نیز اضافه می شوند و در نهایت پس از پیوستن این بازیکنان، به جمع بندی نهایی برای ترکیب اعزامی به بازی های جهانی خواهیم رسید.

دستیار خاطر نشان کرد: در این اردو علاوه بر مباحث بدن سازی بر روی تاکتیک بازیکنان نیز کار می کنیم و علاوه بر آن به مرور بازی های رقیبان خود در مسابقات جهانی خواهیم پرداخت و در این اردو بازی تیم های کانادا و آلمان را آنالیز می کنیم.

سرمربی تیم ملی افزود: بازیکنان از ۲۸ اردیبهشت ماه وارد ساری، محل برگزاری اردو می شوند و تمرینات از ۲۹ اردیبهشت تا ۷ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سامان بلاغی، میلاد خردمند (فارس)، محمد محمدنژاد (قم)، علیرضا کمالیفرد، محمد صحی (تهران)، عادل طرفی، فالح عیاشی (خوزستان)، علی کریمی، ایمان بکزاده (اصفهان)، امیررضا احمدی (ایلام)، حسن عبدی (خراسانرضوی)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، حکیم منصوری، وحید سعادتپور (مازندران)، علیاکبر ابراهیمی (یزد)، محسن بیگدلی (زنجان)، ۱۶ ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند.

محمد رضا دستیار به عنوان سرمربی تیم ملی  با همراهی مازیار میرعظیمی و مسعود فلاح به عنوان مربیان تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارند و یاسر گیلگی نیز به عنوان مربی بدن سازی در کنار ملی پوشان حضو دارد.

محمد جورابلو نیز سرپرستی این تمرینات را که از ۲۹ اردیبهشت تا ۷ خرداد ماه به میزبانی ساری برگزار می شود، بر عهده دارد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu