1403/5/10

کد خبر: 7280

1400-10-11 13:25:24

برای چهارمین بار پیاپی قهرمان آسیا شدیم/ ازعملکرد مهتاب نبوی در اولین اعزام برون مرزی رضایت داریم

مسعود لشگری، سرپرست انجمن پاراتکواندو، پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا ویتنام، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی درخصوص این مسابقات گفت: با توجه به اینکه به بازی های پارالمپیک توکیو نزدیک می شویم و همه کشورها در تلاش برای کسب سهمیه برای این رویداد بزرگ هستند، شاهد رشد حضور کشورها در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا بودیم و از این رو این دوره از رقابت ها از حیث شرکت کننده و نیز سطح فنی، رشد قابل ملاحظه ای داشت.

لشگری خاطر نشان کرد: ایران تجربه ی سه دوره قهرمانی در مسابقات آسیایی را دارد و در این دوره از رقابت ها تعداد ورزشکارانمان نیز دو برابر شد و علاوه بر آن برای اولین بار یک بانوی ملی پوش هم در ترکیب تیم حضور داشت و سرآغاز خوبی برای حضور بانوان در تیم ملی خواهد بود.

سرپرست انجمن پاراتکواندو افزود: با توجه به اینکه خانم نبوی اولین اعزام برون مرزی خود را تجربه می کرد از عملکرد وی رضایت داریم و در مسابقات خوب ظاهر شد. امید می رود با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم زمینه حضور بانوان بیشتری را در تیم ملی فراهم کنیم و در مسابقات آتی در بخش بانوان ملی پوشان بیشتری همراه داشته باشیم.

وی گفت: از ۹ ملی پوش دیگر، ۴ نفر ورزشکار جوان و جدید داشتیم که به نسبت سایر ورزشکاران از تجربه ی کمتری برخوردار بودند و آنها نیز توانستند با عملکرد خود رضایت کادر فنی را بدست آورند. علیرضا بخت اولین مسابقه برون مرزی خود را تجربه می کرد و توانست حریفی از قزاقستان را که قهرمان جهان بود، شکست دهد و قطعا در مسابقات بعد با کسب تجربیات بیشتر به مدال هم دست می یابد. محمدرضا شعبانی نیز که در مسابقات قهرمانی آفریقا سوم شده بود توانست در این رقابت ها نایب قهرمان شود، حامد حق شناس که در مسابقات آیواز به مدال دست پیدا نکرد توانست در ویتنام به نشان طلا دست یابد و همه ی اینا نوید بخش آینده ای درخشان برای این ملی پوشان و نیز پشتوانه سازی برای تیم ملی است و امیدواریم با حمایت بیشتر فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک، بتوانیم به حداکثر سهمیه های مورد نظر برای بازی های پارالمپیک توکیو دست پیدا کنیم.

لشگری در پایان تصریح کرد: سایر ملی پوشان نیز عملکرد خوبی داشتند و اصغر عزیزی نیز با وجود آسیب دیدگی توانست به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند. از آنجا که این مسابقات برای شرکت کنندگان آسیای از امتیاز ۴۰ برخوردار بود، ملی پوشان طلایی ما توانستند امتیاز کامل را بدست آورند و ملی پوشان جدید نیز توانستند کلاس بندی های خود را به تایید برسانند.

چهارمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام در شهر هوشی مینه برگزار شد و ۱۰ نماینده کشورمان توانستند به ۶ نشان طلا، یک نقره و ۲ برنز دست یابند و با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات بامداد امروز به میهن بازگشتند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu