1403/5/10

کد خبر: 7309

1400-10-11 13:25:24

امان زاده به عنوان رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان غربی منصوب شد

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ورزش های جانبازان ومعلولین استان آذربایجان غربی، علی امان زاده به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

بر این اساس، طی حکمی از سوی حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، وی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیات منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

" نظر به تجارب ارزنده، سوابق درخشان و فعالیت‌های جنابعالی در زمینه رشد و توسعه ورزشهای جانبازان و معلولین و با عنایت به تشکیل جلسه مجمع هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان آذربایجان غربی مورخ ۲۲/۰۲/۱۳۹۷ و به موجب این حکم، جنابعالی به سمت "رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان آذربایجانغربی" به مدت چهار سال منصوب می‌شوید.

امید است؛ با اتکال به ایزد متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار و براساس سیاستها و برنامه‌های فدراسیون، حداکثر اهتمام لازم برای اداره بهینه امور جاری ورزشهای جانبازان و معلولین آن استان را بعمل آورده و در انجام وظایف خطیری که برعهده دارید و با عنایت به اساسنامه، دستورالعمل‌ها و تعهدات جاری در امر توسعه و گسترش ورزشهای جانبازان و معلولین موفق و مؤید باشید. "

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن تبریک، برای آقای امان زاده آرزوی توفیق روزافزون دارد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu