1403/5/10

کد خبر: 7434

1400-10-11 13:25:24

ایزدیار: بیشتر رقیبان بازی های پاراآسیایی جاکارتا در برلین حضور داشتند/ خوشحالم در ماده اصلی ام رکورد شکنی کردم

شاهین ایزدیار، ملی پوش جوان تیم شنا جانبازان و معلولین، در پایان رقابت های بین المللی شنا آلمان گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص عملکردش گفت: با توجه به اینکه تنها چند روز پیش از شروع این مسابقات اعزام تیم قطعی شد، نمی توانم بگویم با آمادگی کامل و صد در صد در مسابقات حضور یافتم اما به لطف خدا توانستم در اکثر ماده ها رکورد خودم را تکرار کنم و در ماده اصلی ام یعنی ۱۰۰ متر کرال پشت نیز توانستم رکورد آسیا را به مدت یک ثانیه و سی صدم ثانیه بشکنم که این اتفاق با توجه به اینکه در اوج آمادگی نبودم، بسیار خوب بود و از بابت آن خوشحالم.

ایزدیار افزود: تمرینات من به صورت منظم در مشهد و زیر نظر آقای مهدی ضیایی در جریان است و نزدیک به هفت سال است که با وی تمرین می کنم و برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز علاوه بر ماده تخصصی ام، ۱۰۰ متر کرال سینه، به مواد۴۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال سینه و ۱۰۰ متر کرال سینه نیز نظر دارم و امیدوارم بتوانم در همه ی مواد یاد شده به مدالهای خوش رنگ دست پیدا کنم .

شناگر جوان تیم ملی تصریح کرد: بیشتر رقیبان آسیایی ما در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در این مسابقات بودند از جمله شناگران اندونزی، هند، قزاقستان و ازبکستان و اگرچه رقیب دیرینه من از کشور چین در این مسابقات حضور نداشت، اما موفق شدم رکورد آسیا را که این شناگر در بازی های پاراآسیایی اینچئون به نام خود ثبت کرده بود و تا کنون جابجا نشده بود، ارتقا دهم.

وی در پایان گفت: د رمجموع موفق به کسب ۴ مدال نقره ی انفرادی و یک مدال برنز تیمی به صورت مشترک با تیم نابینایان و کم بینایان شدم و از زحمات مربی خودم آقای ضیایی، کادر فنی تیم ملی و مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک تشکر می کنم .

تیم ملی شنا جانبازان و معلولین ایران با کسب ۵ نشان نقره و ۳ نشان برنز از مسابقات بین الملی شنا معلولین، به میهن بازمی گردد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu