1403/5/10

کد خبر: 7549

1400-10-11 13:25:24

فرزین: می خواهم رکورد آسیا را در جاکارتا جابجا کنم/ مسابقات قهرمانی کشور فرصت خوبی برای استعدادیابی است

مجید فرزین، ملی پوش قهرمان تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین و دارنده مدال دو مدال طلای پارالمپیک، در آستانه برگزاری رقابت های قهرمانی کشورگفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در این رابطه گفت: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود، فرصت خوبی است تا ورزشکارانی که تا کنون تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را نداشتند، ضمن محک زدن توانمندی خود، رکوردهایشان را در جدول رنکینگ جهانی به ثبت برسانند و اگر کلاس بندی هم ندارند، توسط نمایندگان IPC کلاس بندی بین المللی خود را دریافت کنند.

فرزین افزود: در واقع این مسابقات مشابه یک رویداد تدارکاتی برون مرزی است. چه برای ملی پوشان و چه برای وزنه بردارانی که فرصت شرکت در یک مسابقه خارجی را نداشته اند و برای ورزشکاران جوان و تازه کار نیز ایجاد انگیزه زیادی می کند.

دارنده دو نشان طلای پارالمپیک خاطر نشان کرد: تیم ملی نیز در حال حاضر در اردوی آمادگی بسر می برد و همه ی ملی پوشان در قالب تیم های استانی خود در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کنند و با توجه به فرصت کمی که تا مسابقات بین المللی ژاپن و نیز پس از آن بازی های پاراآسیایی جاکارتا باقی مانده، این مسابقات فرصت خوبی است تا میزان آمادگی خود را محک بزنیم.

دارنده عنوان قهرمانی بازی های پاراآسیایی گوانگجو گفت: ملی پوشان در شرایط خوبی قرار دارند و تقریبا نزدیک به نقطه ی اوج آمادگی هستیم و بر اساس برنامه ای که کادر فنی در نظر دارند به تدریج به مرز آمادگی کامل می رسیم و جا دارد از زحمات سرمربی و مربیان تیم ملی قدردانی کنم.

فرزین تصریح کرد: در حال حاضر رکورد دسته ۸۰ کیلوگرم در بخش جهانی، پارالمپیک و آسیا در دست خودم هست و می خواهم به امید خدا رکورد آسیا را که در حال حاضر ۲۳۶ کیلوگرم است در جاکارتا ارتقا بدهم.

وی افزود: در اولین دوره بازی های پاراآسیای گوانگجو که سال ۲۰۱۰ برگزار شد به عنوان قهرمانی دست پیدا کردم و در دومین دوره این مسابقات که در سال ۲۰۱۴ و در اینچئون برگزار شد، نایب قهرمان شدم و تلاش می کنم در بازی های پاراآسیایی جاکارتا برای دومین بار نشان طلای این دسته را به نام خود و کشورم ثبت کنم.

قهرمان بازی های پارالمپیک ریو در پایان گفت: از زحمات مسئولین انجمن، کادر فنی و به خصوص ریاست محترم فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به خاطر فراهم کردن شرایط مناسب تمرین و آماده سازی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم من و سایر همی تیمی ها بتوانیم در این رشته برای کاروان کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu