1403/5/10

کد خبر: 7640

1400-10-11 13:25:24

برگزاری هفتمین اردوی تیم ملی با ۱۵ ملی پوش/ تمرکز بر انسجام تیمی و تاکتیک ها در این مرحله از تمرینات

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از برگزاری هفتمین مرحله از تمرینات تیم ملی در تهران خبر داد.

وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: تیم ملی والیبال نشسته ماه آینده در رقابت های جهانی هلند شرکت می کند و از این رو سلسله تمرینات ملی پوشان برای آمادگی این رقابت ها و نیز بازی های پاراآسیایی جاکارتا، در حال برگزاری است.

رضایی خاطر نشان کرد: پانزده ملی پوش به این اردو دعوت شدند که از ۳۱ خرداد ماه وارد آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، محل برگزاری تمرینات، خواهند شد.

سرمربی تیم ملی افزود: در این مرحله از اردو تمرینات بدن سازی با فشار کمتری دنبال می شود و بیشتر بر انسجام تیمی، تاکتیک ها و نیز برگزاری دیدارهای تدارکاتی تمرکز داریم.

وی گفت: پس از این تمرینات، یک مرحله دیگر اردو برای تیم ملی در نظر گرفتیم که متصل به اعزام نیز هست و پس از آن برای شرکت در مسابقات جهانی عازم هلند می شویم.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، محمد خالقی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان‌رضوی)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار (مازندران)، میثم علیپور(گیلان)، مهرزاد مهروان (البرز)، محمدرضا سبحانی‌نیا (اصفهان)، محمد نعمتی (گلستان)، حسین گلستانی (قم)، عیسی زیراهی (مرکزی)، حسین فرزانه (قزوین)، ۱۵ ملی پوش دعوت شده به این مسابقات هستند.

هادی رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی با همراهی علیرضا معمری و بهمن تاروردی زاده، مربیان تیم ملی بر تمرینات این مرحله نظارت دارند و محمد صفری نیز به عنوان فیزیوتراپ در کنار ملی پوشان حضور دارد.

سرپرستی این اردو که از یکم تا ششم تیرماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود، بر عهده ی فرشید عاشوری است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu