1403/5/10

کد خبر: 7721

1400-10-11 13:25:24

بختیار: در مسابقات امسال ۵ کیلوگرم ارتقا رکورد داشتم/ مسابقات قهرمانی کشور ۹۰ درصد با شرایط مسابقات برون مرزی مطابقت دارد

محسن بختیار ملی پوش جوان تیم وزنه برداری کشورمان در رقابت های دسته ۵۴ کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص عملکردش در این مسابقات گفت: از عملکردم رضایت دارم و به نسبت سال قبل توانستم ۵ کیلوگرم رکوردم را ارتقا دهم و امروز وزنه ۱۶۶ کیلوگرمی را مهار کردم.

بختیار که هم اکنون عضو تیم ملی بزرگسالان است، افزود: این مسابقات باعث می شود تا ورزشکاران هم در بحث وزن کشی دقت کنند وهم اینکه سنجشی از شرایط فعلی و توانمندی خود داشته باشند.

ملی پوش جوان کشورمان خاطر نشان کرد: اینکه کمیته بین المللی پارالمپیک بر روی این مسابقات نظارت دارد انگیزه ی بسیار خوبی در ورزشکاران ایجاد می کند تا هر سال برای ارتقا رکورد خود تلاش کنند.

وی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی کشور با شرایط بسیار نزدیک به مسابقات بین المللی برگزارمی شود و علاوه بر بحث فنی، در اکثر موارد و نزدیک به ۹۰ درصد به مسابقات برون مرزی شبیه است.

بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک از ۳ تا ۵ تیر ماه با حضور ۱۲۷ ورزشکار، برپاست.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu