1403/5/10

کد خبر: 7761

1400-10-11 13:25:24

چلتوک کار: آینده روشنی در انتظار وزنه برداران جانباز و معلول است

غلامحسین چلتوک کار، از پیش کسوتان رشته وزنه برداری ومربی تیم خوزستان، درخصوص برگزاری رقابت های قهرمانی کشور گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در این زمینه اضافه کرد: رقابت های قهرمانی کشور با استانداردهای جهانی برگزار می شود و آینده روشنی در انتظار این رشته ورزشی است.امکانات برگزاری این مسابقات مناسب و داوران بسیار خوبی قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند که جا دارد از مسئولین فدراسیون تشکر و قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه استان خوزستان با ۱۶ ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در رقابت های وزنه برداری جانبازان و معلولان شرکت کرده است، گفت: این رقابت ها انتخابی تیم های ملی نیز است و پیش بینی می کنم که چهار بازیکن از استان خوزستان به تیم های ملی جوانان و بزرگسالان دعوت می شوند.

چلتوک کار که ۸ مدال جهانی و آسیایی در پرونده افتخارات خود در سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ وزنه برداری دارد، شرایط فعلی وزنه برداری جانبازان و معلولان را ایده آل دانست و گفت: در حال حاضر رقابت های قهرمانی کشور با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود و رکوردها نیز در جهان ثبت می شود و این شرایط برای این رشته ورزشی آیده آل است.

وی تصریح کرد: به نظر من شرایط برای ورزشکارانی که عضو تیم های ملی وزنه برداری نیستند، بسیار خوب است تا با استانداردهای جهانی این رشته ورزشی آشنا شوند.

مربی تیم وزنه برداری استان خوزستان در پایان از حمایت های رئیس هیات استان و رئیس هیات شهرستان دزفول تشکر و قدردانی کرد و گفت: این عزیزان زحمات زیادی برای رشد و توسعه ورزشی معلولین می کشند و کسب رتبه نخست رده بندی کشور از سوی استان خوزستان گواهی بر این ادعاست.

بیست و پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جانبازان و معلولان کشور از صبح امروز (یکشنبه) در محل این فدراسیون آغاز شده است و به مدت سه روز زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در دو گروه جوانان و بزرگسالان و در وزن ۴۹، ۵۴، ۵۹، ۶۵، ۷۲، ۸۰، ۸۸، ۹۷، ۱۰۷ و به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم با حضور ۱۲۷ وزنه بردار از ۲۲ استان کشور برگزار می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu