1403/5/10

کد خبر: 7889

1400-10-11 13:25:24

فرخنده: هدف بلند مدتم راه یابی به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ است

حسین فرخنده، در رقابت های دسته ۴۹ کیلوگرم بخش جوانان به نشان نقره دست یافت.

وی در خصوص فعالیتش در این رشته گفت: فعالیت در ورزش وزنه برداری را به سفارش یکی از دوستانم از سال ۹۲ در استان خراسان رضوی شروع کردم. هدف بلند مدت من در وزنه برداری کسب مدال طلای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ است و برای رسیدن به این هدف دست از تلاش برنمی دارم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ مدال برنز قهرمانی کشور به دست آوردم، گفت: سه سال در رقابت های استانی نیز بر روی سکو رفتم و امسال هم موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور در دسته ۴۹ کیلوگرم شدم.

فرخنده با تشکر از دست اندرکاران ورزشی جانبازان و معلولان، گفت: تلاش آنان باعث می شود که انگیزه معلولین برای اثبات توانایی هایشان و نیز در مجموع امید به زندگی در این افراد افزایش می یابد.

وی درباره نحوه برگزاری رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور جانبازان و معلولان گفت: نحوه برگزاری بسیار خوب است و اینکه این رقابت ها زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود، تجربه ای بسیار خوب برای ورزشکاران شرکت کننده است.

بیست و پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جانبازان و معلولان کشور از روز یکشنبه در محل این فدراسیون آغاز شده است و به مدت سه روز زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در دو گروه جوانان و بزرگسالان و در وزن ۴۹، ۵۴، ۵۹، ۶۵، ۷۲، ۸۰، ۸۸، ۹۷، ۱۰۷ و به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم با حضور ۱۲۷ وزنه بردار از ۲۲ استان کشور برگزار می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu