1403/5/11

کد خبر: 8091

1400-10-11 13:25:24

رحمان: تجلیل از قهرمان پیش کسوت وزنه برداری در رقابت های قهرمانی کشور اقدامی شایسته بود/ آمادگی شکستن رکورد آسیا را دارم

سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، در حاشیه اختتامیه رقابت های قهرمانی کشور گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص این مسابقات گفت: رقابت های قهرمانی کشور در سطحی بالاتر از مسابقات کشوری برگزار شد و فرصت بسیار خوبی برای وزنه برداران جوان و تازه کار بود تا در رویدادی مشابه رقابت های برون مرزی توانمندی های خود را به نمایش بگذراند.

رحمان افزود: جا دارد به خاطر تدارک این مسابقات از مسئولین انجمن وزنه برداری و فدراسیون تشکر کنم و حس خوبی دارم از اینکه هر سال شاهد حضور افرادی هستم که با شرکت در این رقابت ها کشف می شوند و می توانند برای آینده تیم ملی پشتوانه باشند. البته من امسال به صلاحدید کادر فنی در مسابقات شرکت نکردم.

قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سطح آمادگی خوبی قرار دارم و حتی از زمان ریو هم آماده تر هستم. در مسابقات ژاپن و همین طور بازی های پاراآسیایی جاکارتا با صلاحدید کادر فنی و کمیته ملی پارالمپیک وزنه می زنم و آمادگی این را دارم که رکورد آسیا را در سومین حضورم در بازی های پاراآسیایی، جابجا کنم.

وی در پایان گفت: تجلیل و یادآوری از نام پیش کسوت رشته ی وزنه برداری، علی اکبر ای وطن، اقدام بسیار شایسته ای بود و باید همیشه از افرادی که در گذشته برای کشورمان افتخار آفرینی کرده اند، یاد کنیم. امیدوارم با دعای خیر مردم در مسابقات پیش رو موفق باشیم و همه ی ملی پوشان با دست پر به کشور بازگردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu