1403/5/11

کد خبر: 9106

1400-10-11 13:25:24

جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولین/ ثبت نام آنلاین ۴۵۰۰ورزشکار دارای معلولیت برای رقابت های قهرمانی کشور

چهارمین نشست ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولین، گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صبح امروز در فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه که رئیس، دبیر، معاونین، مدیران بخش های مختلف فدراسیون و مدیر اجرایی جشنواره حضور داشتند، ضمن پیگیری مصوبات قبلی و بررسی جدول زمان بندی، ثبت نام آنلاین شرکت کنندگان، فرصت استعدادیابی، تدوین آیین نامه استعدادیابی و ارائه به وزارت ورزش، نیازهای انجمن های ورزشی، ارتباط مستمر با هیات های استانی و چگونگی خدمات پزشکی در طول زمان برگزاری مسابقات، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مقرر شد، کلیه ورزشکاران جهت شرکت در این رویداد در سامانه ثبت نام آنلاین فدراسیون ثبت نام کرده و اطلاعات خود را در آن وارد کنند. کمیته های کلاسبندی نیز، پیش از آغاز جشنواره، از شهریور تا دی ماه فعالیت خود را در استان ها آغاز کرده و ورزشکاران را به کلاس های پزشکی، ورزشی مناسب در رشته های مورد نظر هدایت می نمایند.

 گزارش بررسی محل اسکان شرکت کنندگان و برگزاری مسابقات رشته های ورزشی، تشکیل ستاد عالی جشنواره نیز بخش دیگری از دستور کار این جلسه بود.

جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولین، گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهمن ماه امسال با حضور ۵ هزار ورزشکار جانباز و معلول و نابینا و کم بینا در تهران برگزار می شود.

رقابت های این جشنواره به منزله مسابقات قهرمانی کشور سال ۱۳۹۷ می باشد و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیش کسوتان برگزار خواهد شد.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu