1403/5/12

کد خبر: 10294

1400-10-11 13:25:24

بابا گلیان: برای آشنایی جامعه با ورزش جانبازان و معلولین از ظرفیت سه شنبه های بدون خودروی شهر استفاده کردیم/ سهم موثر حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ از اولویت های اصفهان

هیات ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان در بررسی عملکرد هیات های استانی سال ۹۶ موفق شد با ۸۳۶ امتیاز رتبه دوم را در میان هیات های استانی گروه الف کشوری بدست آورد.

محمدرضا آقاباباگلیان، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان، در خصوص این انتخاب به روابط عمومی فدراسیون گفت: ما در فاصله سال ۹۵ تا ۹۶ تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های موجود در استان کردیم تا شرایط  برای توسعه بیشتر ورزش همگانی و قهرمانی جانبازان و معلولین فراهم شود.

باباگلیان افزود: در سال گذشته وضعیت گزارش دهی هیات به فدراسیون و مخاطبین نیز بهبود یافت و این یکی از نقاط قوت فعالیت ما بود.

وی ادامه داد: پس برگزاری مجمع انتخابی استان، ما چشم انداز خود را ترسیم کردیم و سهم موثری از حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ را در اولویت برنامه ریزی های اصفهان قرار دادیم.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان تاکید کرد: برای توسعه ورزش همگانی جانبازان و معلولین، با ارگان ها و سازمان ها ارتباطات خوبی را برقرار کردیم و با استفاده از ظرفیت سه شنبه های بدون خودرو اصفهان، در خیابان تاریخی و زیبای چهار باغ، بسیاری از برنامه ها و مسابقات جانبازان و معلولین را برگزار کردیم تا جامعه با ورزش معلولین آشنا شود.

باباگلیان با اشاره به حضور اصفهان در لیگ های جانبازان و معلولین تصریح کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی، تمام تلاش خود را برای حضور پررنگ در مسابقات باشگاهی کرده ایم و ۱۵ تیم در سطح استان در رشته های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر داریم.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: برای حضور کمی و کیفی مناسب در رقابت های قهرمانی کشور امسال در جشنواره جانبازان و معلولین ستاد هماهنگی استان را تشکیل داده ایم و تاکنون سه جلسه برگزار کرده ایم و برای شرکت در این اجتماع بزرگ معلولین برنامه ریزی منسجمی داریم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu