1403/5/12

کد خبر: 10534

1400-10-11 13:25:24

مجمع عمومی سالیانه استان مرکزی برگزار شد

روز گذشته، مجمع عمومی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون، مسوولین ورزش استان و هیات ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین روز گذشته در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه هیات استان مرکزی با اشاره به برگزاری منظم مجمع اظهار داشت: مدیریت ورزش استان و برنامه‌های انجام‌ شده نتیجه بسیار خوبی در بخش برنامه‌ای و انجام فعالیت و عملکرد داشته است که نمود آن را در تیم‌های ملی می‌توان دید.

 حمیدعلی صمیمی تاکید کرد: هیات استان مرکزی یکی از هیات‌های فعال٬ پویا و موفق در سراسر کشور است و حضور ۵ ورزشکار در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ یکی از نشانه‌های موفقیت استان مرکزی در بین هیات‌های سراسر کشور است.

 رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان داشت: مدیریت ورزش جانبازان و معلولین استان با برنامه‌هایی که داشته نتایج بسیار درخشانی به همراه داشته که نمود آن در تیم‌های ملی به خوبی قابل مشاهده است.

 صمیمی در پایان با اشاره به لزوم توانمند کردن و حمایت از هیأت‌های استانی گفت: بعضی از استان‌ها فضاهای را خاص جانبازان و معلولین اختصاص داده‌اند که استان مرکزی یکی از این استان‌ها است و سایر استان‌ها نیز باید این اقدام را هرچه سریع‌تر به نتیجه برسانند.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu