1403/5/12

کد خبر: 10695

1400-10-11 13:25:24

بدرقه کاروان اعزامی بوشهر به بازی های پاراآسیایی اندونزی

   

مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ با حضور گراوند استاندار بوشهر، دکتر خورشیدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری،  بهروزیان فر، مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، مسوولین هیات های ورزشی جانبازان و معلولین استان و کم بینایان و ناشنوایان در استانداری بوشهر برگزار شد.

عبدالکریم گراوند در نشست با اعضاء تیم اعزامی بوشهر به بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی ضمن تسلیت بمناسبت شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی اهواز ، به افتخارآفرینی بوشهری ها در مسابقات مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو نیز با کسب افتخار مایه سربلندی بیشتر کشور و استان بوشهر شوید.

عبدالکریم گراوند افزود؛ آنچیزی که از نتیجه برای ما مهمتر است تلاش و همت شماست ، ورزشکاران و قهرمانان جانباز و معلول در دوره های گذشته نشان دادند که نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و بوشهری ها هم مثل همیشه پرتعداد حضور خواهند داشت .

بهروزیان فر در این مراسم گفت: دستگاه ورزش بوشهر در یکسال گذشته همواره پیگیری نزدیک را از روند آماده سازی قهرمانان اعزامی داشته است و برای ترغیب بیشتر آنها به کسب سهمیه اعزام، حق الزحمه ثابت را به صورت ماهیانه پرداخت کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مدال آوران مسابقات پاراآسیایی نیز همچون مدال آوران آسیایی پاداش دریافت می کنند و طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان از مدال آوران استان در بازیهای پاراآسیایی تجلیل خواهیم کرد.

اسامی ورزشکاران اعزامی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان بوشهر به رقابت های پارا آسیایی جاکارتا:

۱ حمید‌‌‌ صمد‌‌‌یان پور : د‌‌‌و ۱۰۰ متر

۲ سعید‌‌‌ه عبد‌‌‌للهی : پرتاب وزنه ۳محمد‌‌‌رضا احمد‌‌‌ی : پرتاب وزنه ۴ امیر حاجی زاد‌‌‌ه: مربی پرتاب وزنه

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu