1403/6/11

کد خبر: 1101

1400-10-11 13:25:24

کسب ۱۹ مدال رنگارنگ در نیمه اول سال ۹۶ توسط بانوان/ تلاش برای ارتقا جایگاه بانوان ملی پوش در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک

بتول مشرف جوادی، نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، پیرامون دستاوردهای بخش بانوان در شش ماهه ی نخست سال ۹۶، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص فعالیت های بخش بانوان در بخش داخلی گفت: در شش ماهه ی اول سال ۹۶ برنامه های متعددی چون رقابت های قهرمانی کشوری در رشته های بوچیا، والیبال نشسته، دو و میدانی بزرگسالان و جوانان، لیگ باشگاهی در رشته های والیبال نشسته، دو و میدانی و بسکتبال با ویلچر و رکورگیری برای تیم ملی دو ومیدانی جوانان برگزار و در تیراندازی نیز مسابقات آزاد انجام شد.

مشرف جوادی افزود: از دیگر فعالیت های بخش بانوان در زمینه داخلی می توان به برگزاری اردوهای تدارکاتی در رشته هایی که اعزام برون مرزی در آنها صورت گرفت اشاره کرد که بالغ بر ۲۰ مرحله اردو در این خصوص برگزار شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تصریح کرد: بانوان ملی پوش فدراسیون جانبازان و معلولین در اعزام هایی نظیر مسابقات آسیای هنگ کنگ در رشته بوچیا، مسابقات قهرمانی آسیا در رشته والیبال نشسته، تورنمنت بین المللی جمهوری چک در رشته تیر و کمان، مسابقات جهانی لندن در رشته دو و میدانی، مسابقات جهانی سوئیس در رشته دو و میدانی، مسابقات قهرمانی آسیا در رشته تنیس روی میز، مسابقات جهانی چک در رشته قایقرانی، مسابقات جهانی چین در تیر و کمان و مسابقات جام جهانی کرواسی در رشته تیراندازی اشاره کرد.

وی گفت: ما حصل این اعزام ها برای بانوان کسب ۱۹ مدال رنگارنگ شامل ۶ طلا، ۷ نقره و ۶ برنز بود که طی این اعزام ها بدست آمده است.

مشرف جوادی افزود: بخش بانوان در امر آموزش نیز فعالیت هایی داشته که در این زمینه می توان به برگزاری دوره های آموزشی کلاس بندی پزشکی، دوره های تخصصی آمادگی جسمانی، تغذیه و روان شناسی اشاره کرد که بانوان در آن حضور موثر داشتند و ب ارتقا سطح آموزشی داوران و مربیان در سطح بین المللی نیز از برنامه های مهم بخش بانوان است.

نایب رئیس فدارسیون در امور بانوان خاطر نشان کرد: آذر ماه سال جاری مسابقات پاراآسیایی جوانان به میزبانی امارات برگزار می شود و به همین منظور اردوهای تدارکاتی برای بانوان جوان تیم های ملی در رشته های تنیس روی میز، دو ومیدانی، بدمینتون، بوچیا و تیر و کمان در نظر گرفته شده که به تدریج برگزار می شود.

وی اظهار داشت: افزون بر موارد یاد شده، نمایندگان کشورمان در بخش داوری نیز حضور فعالی در رویدادهای برون مرزی داشتند که در این خصوص می توان به حضور خانم ها لیلی توکلی به عنوان ژوری مسابقات قهرمانی والیبال نشسته آسیا و نیز زهرا میربابایی به عنوان داور رقابت های قهرمانی تنیس روی میز آسیا اشاره کرد.

مشرف جوادی در پایان گفت: بازی های پاراآسیایی جاکارتا در سال ۲۰۱۸ و باز یهای پارالمپیک توکیو در سال ۲۰۲۰، دو رویداد مهم پیش رو هستند و مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک در تلاشند تا جایگاه کشورمان را در این میادین ارتقا دهند. در بخش بانوان نیز این مساله بسیار حائز اهمیت است و تلاش می کنیم جایگاه بانوان کشورمان را در رویدادهای یاد شده ارتقا دهیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu