1403/5/12

کد خبر: 11149

1400-10-11 13:25:24

روزبهانی: فوتبال بازی لحظه هاست اما به تیمی که ساخته ایم اطمینان دارم/ ۷ آبان آغاز اردوی متصل به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

 

علی روزبهانی، سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین عنوان کرد: در چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی به سر می بریم و خوشبختانه برنامه ریزی های صورت گرفته به ترتیب در حال اجرا است.

روزبهانی افزود: در این اردو پیش بینی دو دیدار دوستانه کرده بودیم که دیدار اول مقابل تیم برتر فوتبال غیر معلولین استان تهران برگزار شد و بازیکنان موفق به برد شدند.

وی ادامه داد: دومین بازی تدارکاتی را با تیم منتخب هنرمندان تهران است. ما اعتقاد داریم در همین دیدار جسارت بازیکنان افزایش می یابد و ایرادات عملکردی خود را نشان می دهند.

روزبهانی تاکید کرد: پنجمین و آخرین اردوی تیم ملی که متصل به اعزام به کیش است، از ۷ آبان آغاز می شود و۲۶ آبان عازم کیش می شویم و تا دوم که ورود تیم هاست در کیش به تمرین می پردازیم

در پایان خاطر نشان کرد: به تیمی که ساخته ایم اطمینان دارم و امیدوارم که قهرمان مسابقات باشیم، البته از این حقیقت نباید غافل بود که فوتبال بازی لحظه هاست.

مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای نخستین بار به میزبانی ایران آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود که برای شرکت در این رقابت‌ها تاکنون تیم‌های مالزی، میانمار، اردن، استرالیا و کره جنوبی اعلام آمادگی کردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu