1403/5/14

کد خبر: 13284

1400-10-11 13:25:24

جشنواره فرهنگی-ورزشی نشاط افراد دارای معلولیت در اراک/ تقدیر از ملی پوشان بوشهری فوتبال هفت نفره/ همایش ورزشی یک روزه در گلستان

به مناسبت روز جهانی معلولین، جشنواره فرهنگی ورزشی یک روزه در اراک، بوشهر و گلستان برگزار شد.

جشنواره فرهنگی-ورزشی نشاط افراد دارای معلولیت در اراک

جشنواره امید و نشاط با حضور مسوولین شهرداری، اعضای شورای شهر، مدیر کل بهزیستی، مشاور استاندار در امور ایثارگران و تعدادی از هنرمندان در رشته های گویی رانی، پرتاب توپ در حلقه، طناب کشی و دارت اجرا شد.

۳۵۰ ورزشکار دارای معلولیت در این مسابقات حضور داشتند که در پایان مراسم مسوولین شهرداری اراک به ورزشکاران جوایزی نیز اهدا کردند.

به مناسبت روز جهانی معلولین همایش ورزشی برگزار شد/ تقدیر از ملی پوشان بوشهری فوتبال هفت نفره

همایش پیاده روی، ویلچرانی، ایستگاه سلامت معلولین، از میدان شهید ریسعلی دلواری تا بوستان مادر با حضورمعاون توسعه و امور ورزش، اعضای شورای شهر، معاون توانبخشی اداره کل بهزستی استان ، آموزش و پرورش استثنایی و دیگر مسئولین شهرستان بوشهر برگزارشد.

در این همایش ابتدا ورزش صبحگاهی برای معلولین به اجرا درآمد و سپس در ادامه نیز ایستگاه های ورزشی شامل طناب کشی، پرتاب توپ مدیسن بال، فریزبی و مچ اندازی برای شرکت کنندگان بر پا شد.

در پایان همایش از سوی اداره کل بهزیستی استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر، از اعضای  تیم ملی فوتبال هفت نفره حسین تیزبر و سید علی بکا، مربی بوشهری تقدیرشد.

همچنین به نفرات برتر ایستگاه های ورزشی و شرکت کننده، جوایزی توسط هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر اهدا شد.

این برنامه با مشارکت اداره کل بهزیستی، اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش استثنایی، جمعیت هلال احمر، پلیس راهور، هیئت ورزش های همگانی، کلینیک توانبخشی ایرانیان، کمیته ورزش های همگانی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان برگزار شد.

همایش یک روزه ورزشی در استان گلستان برگزار شد

به مناسبت روز جهانی معلولین و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همکاری مرکز استثنایی تلاش گرگان، مسابقات ورزشی با هوش میانه در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، دارت و طناب کشی برگزار شد.

در پایان به تیم های برتر حکم و جایزه اهدا شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu