1403/5/7

کد خبر: 1342

1400-10-11 13:25:24

حضور همزمان در مسابقات جهانی و پاراآسیایی جوانان انگیزه هایم را بیشتر کرده است

محسن بختیار، ملی پوش جوان تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین است که به عنوان تنها نماینده از تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی مکزیک حضور خواهد یافت.

بختیار، وزنه بردار ۱۹ ساله ی گیلانی تیم ملی، علاوه بر حضور در مسابقات جهانی مکزیک که در دو بخش جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، در رقابت های پاراآسیایی جوانان امارات نیز حضور می یابد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون حضورش در این مسابقات گفت: تا کنون در دو رویداد جهانی و آسیایی به ۲ نشان طلا دست یافته ام و مسابقات مکزیک اولین حضور همزمان من در مسابقات جوانان و بزرگسالان خواهد بود و علاوه بر شرکت در رقابت های دسته ۵۴ کیلوگرم جوانان در مسابقات بزرگسالان همین دسته نیز حضور خواهم یافت.

بختیار خاطر نشان کرد: با فاصله کمی از این رویداد در مسابقات پاراآسیایی جوانان امارات نیز شرکت می کنم و امیدوارم از تمامی فرصت هایی موجود بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

ملی پوش جوان تیم وزنه برداری افزود: اگرچه فاصله بین مسابقات جهانی و پاراآسیایی امارات کم هست و فرصتی برای استراحت نیست اما حضور همزمان در این دو رویداد انگیزه هایم را برای کسب مدال بیشتر کرده است.

وی گفت: در مسابقات جهانی مکزیک از رقبایم در بخش جوانان اطلاع زیادی ندارم اما در رده سنی بزرگسالان وزنه بردارانی از نیجریه و یونان رقبای اصلی ام به شمار می روند.

بختیار در پایان تصریح کرد: پس از مسابقات پیش رو، برنامه ریزی ام برای آمادگی حضور در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا در سال آینده متمرکز می شود و امیدوارم که در اولین حضورم در مسابقات پاراآسیایی به خوش رنگ ترین مدال دست پیدا کنم.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان از ۶ تا ۱۶ آذر ماه در رقابتهای جهانی وزنه برداری مکزیک حضور خواهد یافت و در همین ماه، ملی پوشان جوان  کشورمان در تیم ملی وزنه برداری در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات شرکت می کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu