1403/5/9

کد خبر: 136974

1402-09-11 10:45:17

جلسه شورای مدیران برگزار شد

صبح امروز جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد.

صبح امروز جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز چهارشنبه هشتم آذر ماه با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان در این جلسه بیان کرد: خداروشاکرم که امروز توفیق داشتم در جلسه کنار شما باشم. مباحث فرهنگی و بعد قهرمانی دو بال پرواز موفقیت هستند و خوشبختانه هم ورزشکاران و هم همکارانم در مجموعه با اولویت قرار دادن این دو مورد مهم باعث درخشیدن نام فدراسیون شدند که من از شما تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: هفته گذشته قهرمانان و مدال آوران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند که بسیار عالی بود و خوشبختانه این دیدار انگیزه و انرژی جامعه ورزش را چندین برابر کرد و سخنان مقام معظم رهبری رهنمودی برای ادامه راه ورزشکاران و مسئولین ورزشی کشور است.

رئیس فدراسیون گفت: موفقیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان را تبریک عرض می کنم. انتخاب این تیم به عنوان تیم برتر قاره کهن، موفقیت ارزشمندی است که نشان دهنده جایگاه شایسته تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران است. با توجه به اینکه پارالمپیک پاریس را در پیش داریم برگزاری اردوها به صورت منظم و اعزام تیم های ملی به مسابقات کسب سهیمه می بایست در اولویت برنامه های فدراسیون باشد و با دقت و همانند گذشته انجام شود.

حسین پور نایب رئیس فدراسیون در این جلسه گزارشی از روند ثبت نام مجمع انتخاباتی فدراسیون و برنامه های تقویم ورزشی به جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد.

در ادامه جلسه مدیران حاضر در این نشست گزارشی از عملکرد واحدهای خود ارائه کردند.

گفتنی است در پایان اسبقیان رئیس فدراسیون از تک تک اعضای حاضر در جلسه و مدیران فدراسیون برای تلاش ها و زحماتشان تقدیر و تشکر کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu