1403/5/9

کد خبر: 137079

1402-10-07 09:25:45

جلسه شورای مدیران برگزار شد

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز چهارشنبه ششم دی ماه با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: در آستانه شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیزمان قرار داریم و دشمن ناجوانمردانه سردار سید رضی موسوی را در دمشق سوریه به شهادت رساند که شهادت این سردار بزرگ و یار شهید سلیمانی را تسلیت و تبریک عرض می کنم. در موضوع شهادت سرداران و سربازان گمنام و دلیر کشورمان هم تبریک و هم تسلیت عرض می کنیم چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته در دامن خود مردانی را پرورش دهد که در راستای پیشبرد اهداف اسلام و عاشورای حسینی جان خود را نثار می کنند تا از دین اسلام، آرمان های امام راحل تا انقلاب حضرت ولیعصر (عج) تحت فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دفاع کنند.

وی ادامه داد: سربازان و دلیر مردانی داریم که در این مسیر برای شهادت و رشادت سر از پا نمی شناسند. غم از دست دادن این بزرگ مردان کشورمان برای ملت شریف ایران عزیز اسلامی غم سنگینی است و از این جهت شهادت دلاور مردان کشورمان را تسلیت عرض می کنیم و مطمئنم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این حرکت های ناجوامردانه دشمن را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در حوزه فرهنگی توانست مقام نخست را در بین تمام فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان کسب کند که این موفقیت را به همکاران در مجموعه فدراسیون به خصوص واحد فرهنگی، روابط عمومی و پشتیبانی تبریک عرض می کنم و از تمامی زحمات شما تشکر و قدردانی می کنم.

در ادامه جلسه حسین پور نایب رئیس فدراسیون عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم رقابت های تیراندازی طرح یاران شهید سلیمانی را برگزار کنیم و همین طور مسابقات قهرمانی کشور این رشته را در بخش آقایان با حضور حدود 100 ورزشکار از 18 استان برگزار کردیم که نسبت به سال گذشته با استقبال بیشتری همراه بود.

در پایان جلسه، مدیران از اقدامات واحدهای خود گزارشی را ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu