1403/5/8

کد خبر: 137191

1402-11-09 12:45:58

محمدی:

در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هدف ما حمایت و ارتقا ورزش جانبازان و توان یابان است

دبیر کمیته ورزش جانبازان و توان یابان فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش ما ایجاد انگیزه و تشویق افراد توان یاب برای ورود به عرصه ورزش است.

بابک محمدی دبیر کمیته ورزش جانبازان و توان یابان فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: ملی پوشان جانباز و توان یاب با کسب مدال های خوشرنگ در بازی های پاراآسیایی هانگژو نتیجه تاریخی را رقم زدند که باعث افتخار است. پیش از این نیز بارها در میادین آسیایی، جهانی و پارالمپیکی نیز شاهد موفقیت ورزشکاران کشورمان بوده ایم.

وی ادامه داد: در کمیته ورزش جانبازان و توان یابان فراکسیون ورزش به ریاست دکتر فروردین، تلاش می کنیم در راستای پیشبرد اهداف کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قدم برداریم تا فضا را برای رشد ورزش در بعد قهرمانی و همگانی فراهم کنیم. در همین راستا جلسه هم اندیشی ورزشی با حضور اعضای شورای شهر و رئیس سازمان شهرداری تهران برگزار کردیم تا بتوانیم امکانات و تجهیزات ورزشی را در اختیار ورزشکاران جانباز و توان یاب قرار دهیم.

محمدی عنوان کرد: تمام تلاش ما ایجاد انگیزه و تشویق افراد توان یاب برای ورود به عرصه ورزش است. به همین منظور با مسئولین استانی هم در ارتباط خواهیم بود تا از پتانسیلی که در استان ها به لحاظ امکانات و تجهیزات وجود دارد برای رشد ورزش این حوزه استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: بانوان ما در رقابت های مختلف ثابت کردند که می توانند برای کشور افتخار آفرینی کنند به همین دلیل یکی دیگر از اهداف ما ایجاد فضا برای رشد ورزش بانوان جانباز و توان یاب است تا همچنان در رویدادهای مختلف آینده شاهد موفقیت بانوان کشورمان باشیم.

دبیر کمیته ورزش جانبازان و توان یابان فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اهمیت ورزش در حفظ سلامت افراد به ویژه جانبازان و توان یابان، گفت: تمامی نهادها می بایست با همکاری یکدیگر در سراسر کشور فضا را برای رشد و توسعه ورزش مهیا کنند تا در مسابقات بین المللی شاهد تداوم افتخار آفرینی ورزشکارانمان باشیم.

 

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu