1403/5/8

کد خبر: 137203

1402-11-11 16:47:00

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان:

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در مسیر تحول و پیشرفت قرار دارد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه بیان کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ما در مسابقات آسیا و اقیانوسیه نتیجه ارزشمندی را بدست آورد که قابل تقدیر است. بازی برابر تیم استرالیا شایستگی ملی پوشان ما را ثابت کرد و من مطمئن هستم این تیم با انسجام و هدایت دستیار به طور حتم موفق خواهد بود. از محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی برای تمام تلاش هایی که داشت تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: نتایجی که در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کسب شد نشان داد که تیم ملی بسکتبال با ویلچر ما در مسیر پیشرفت و تحول قرار دارد و آینده روشنی در انتظار این تیم است و ما باید با صبوری و حمایت از تیم بسکتبال و با ثبات در کادر فنی به موفقیت تیم های ملی کمک کنیم.

اسبقیان افزود: از همکارانم در مجموعه که با احساس مسئولیت بالا برای موفقیت تیم های ملی و سربلندی ورزش جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم که مسابقات بین المللی قهرمانی کشور وزنه برداری همچون گذشته با موفقیت برگزار شود.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در جلسه ای که با مدیران وزارت ورزش و جوانان داشتم مقرر شد که در سال آینده المپیاد ورزشی در حوزه ورزش جانبازان و توان یابان برگزار می‌شود تا در برخی از رشته ها بتوانیم در رده سنی جوانان و نوجوانان استعدادیابی و برای تیم های ملی پشتوانه سازی کنیم.

در ادامه جلسه حسین پور نایب رئیس فدراسیون گفت: هفته آینده مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری در گروه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد و پیش از شروع این مسابقات، دوره بین المللی کلاسبندی از امروز در فدرایسون آغاز شده است. تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا این دوره از مسابقات نیز به خوبی برگزار شود.

در پایان این جلسه، مدیران حاضر در نشست درباره اقدامات واحدهای خود گزارشی را ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu