1403/5/8

کد خبر: 137258

1402-12-02 12:34:26

اسبقیان:

ما پای عهدمان با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم / با حضور در انتخابات، توطئه های دشمن را نقش بر آب می کنیم / تا آخرین نفس در کشورمان می مانیم و پوزه و هیمنه استکبار جهانی را بر خاک می مالیم

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان گفت: یکی از شاخصه های ایران قوی، حضور همیشگی ملت قهرمان کشورمان در صحنه انتخابات است که به دنیا نشان می دهد که مردم ایران پای نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران فدراسیون و میلاد وزیری سرمربی تیم ملی تیروکمان برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه بیان کرد: فرارسیدن اعیاد ماه شعبان را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم با عنایت خداوند متعال و صاحب الزمان (عج) بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.

وی ادامه داد: همان طور که می دانید دشمن نمی خواهد که انتخابات مانند همیشه با شور و استقبال ملت شریف ایران برگزار شود. امروز آمریکا نمی خواهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ شود و از ایران قوی هراس دارد. امروز شاهد هستیم که هیمنه آمریکا توسط مبارزین یمن درهم شکسته شده است.

رئیس فدراسیون افزود: آمریکایی ها ایران را مقتدر و قوی می دانند و یکی از شاخصه های این اقتدار حضور همیشگی ملت قهرمان ایران در صحنه انتخابات است که نشان می دهد که مردم ما پای عهد خود با امام خمینی (ره)، شهدا و رهبرعظیم الشان انقلاب ایستاده اند و خواهند ایستاد.

وی عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی نمی توانستیم با نیروهای آمریکایی و انگلیسی برخورد کنیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران عزیزمان به استقلال و اقتداری رسیده است که جلوی کشتی انگلیس را می گیرد. ما تا آخرین نفس در کشورمان می مانیم و از خاک ایران عزیزمان دفاع می کنیم و پوزه و هیمنه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را بر خاک می مالیم و اجازه نمی دهیم که دشمن بخواهد برای ما تصمیم گیری کند و با یاری خداوند و تدبیرهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توطئه های دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد.

اسبقیان با تاکید بر حمایت حوزه مدیریت ورزشی فدراسیون از تیم ملی تیروکمان گفت: باتوجه به اینکه رشته تیروکمان به فدراسیون برگشته است، میلاد وزیری هدایت تیم ملی را برعهده گرفته و ما همانند دیگر رشته ها، از تیروکمان نیز حمایت می کنیم تا شاهد درخشش ملی پوشان این رشته در میادین بین المللی باشیم.

حسین پور نایب رئیس فدراسیون گفت: با توجه به در پیش بودن مجمع انتخابات فدراسیون، تمام اقدامات و فعالیت های لازم انجام شده است تا مجمع با موفقیت در روز 15 اسفند ماه برگزار شود.

میلاد وزیری سرمربی تیم ملی تیروکمان جانبازان و توان یابان در این نشست گزارشی از روند آماده سازی ملی پوشان برای رقابت های بین المللی امارات و همچنین برنامه های تیم ملی برای حضور موفق در پارالمپیک پاریس بیان کرد.

در پایان مدیران حاضر در این نشست، گزارشی از اقدامات واحد های خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

 

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu