1403/5/8

کد خبر: 137285

1402-12-10 22:37:45

دعوت خانواده ورزش جانبازان و توان‌یابان از جامعه ورزش و ملت شریف ایران عزیز اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات/ مجموعه شیرودی محل خلق حماسه‌ قهرمانان ورزش کشور

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان با صدرو بیانیه‌ای از جامعه ورزش کشور و ملت شریف ایران عزیز اسلامی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در متن این بیانیه آمده است

مردم سالاری دینی از شعائر مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی به برکت ملتی مومن و انقلابی، همواره در جهان، سرافراز و سربلند است.با توکل بر خداوند متعال و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در گام دوم انقلاب اسلامی، با اهتمام ویژه ملت به نقطه‌ی روشن و شفاف برای ادامه‌ی مسیر عزتمندانه این نظام مقدس تبدیل می‌شود.

خانواده بزرگ ورزش جانبازان و توان‌یابان به همراه جامعه ورزش کشور و ملت شریف و قهرمان ایران عزیز اسلامی با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، همچون همیشه با حضور در حوزه‌های اخذ رأی حماسه‌ای پرشکوه دیگری را خلق خواهد کرد.

وعده جامعه ورزش برای حضور در انتخابات: تهران، خیابان مفتح، درب اصلی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی، سالن شهید افراسیابی از ساعت ۹ تا ۱۳

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu