1403/5/8

کد خبر: 137305

1402-12-15 20:41:38

مسابقات جام جهانی امارات؛

جعفری به مدال نقره دست یافت

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و توان یابان کشورمان در رقابت های جام جهانی امارات موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، رقابت های جام جهانی وزنه برداری به میزبانی کشور امارات برگزار شد و در ادامه مسابقات امروز امیر جعفری در دسته 65 کیلوگرم با مهار وزنه 203 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. ملی پوش کشورمان در مجموع موفق به کسب نشان نقره شد.

پیش از این محسن بختیار در دسته 59 کیلوگرم و احمد امین زاده در دسته مثبت 107 کیلوگرم، علی اکبر غریب شاهی در دسته 107 کیلوگرم به مدال طلا رسیده بودند و سید حامد صلحی پور در دسته 97 کیلوگرم و روح اله رستمی در دسته 88 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.

رقابت های جام جهانی وزنه برداری با حضور۱۸۳ ورزشکار ( ۱۰۷ مرد و ۷۶ زن) از ۳۲ کشور جهان به میزبانی امارات از دهم تا پانزدهم اسفند ماه برگزار شد.این مسابقات یکی از رویدادهای مسیر کسب سهمیه برای بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ است.

پس از این رویداد نمایندگان کشورمان می بایست در مسابقات جام جهانی گرجستان که به میزبانی تفلیس و در خرداد ماه سال آینده برگزار می شود شرکت کنند تا پس از این رویداد تکلیف نهایی سهمیه های ایران در رشته وزنه برداری برای بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ مشخص شود.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu