1403/5/8

کد خبر: 137340

1402-12-27 20:07:13

دکتر کوهپایه زاده:

هدف حفظ و ارتقا فدراسیون در مسیر ارزشمند موفقیت است

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در مراسم معارفه گفت: افتخار می کنم در خانواده جانبازان و توان یابان قرار دارم و هدف حفظ و ارتقا موفقیت های فدراسیون است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان،دکتر جلیل کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در مراسم معارفه بیان کرد: فدراسیون در مسیر ارزشمندی قرار دارد که هدف حفظ و ارتقا موفقیت های فدراسیون و ورزشکاران در رویدادهای مختلف است که در این راه هیئت های استانی و انجمن های ورزشی بازوهای ما هستند وبا حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک در این مسیر موفق خواهیم شد.

وی ادامه داد: دستاوردهای ارزشمندی کسب شده و جایگاه مهمی را در بازی های پاراآسیایی بدست آوردیم که تلاش می کنیم با نگاه علمی این مسیر را توسعه دهیم. افتخار می کنم که در خانواده ورزش جانبازان و توان یابان قرار دارم و با حمایت مسئولین تلاش می کنیم برنامه راهبردی را که پیش بینی کردیم محقق سازیم.

 

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در نظر داریم با برنامه ریزی مناسب در کنار ورزش قهرمانی، ورزش همگانی را به ویژه در بخش بانوان و ورزشکاران کم توان ذهنی توسعه دهیم. البته سلامتی ورزشکاران جانباز و توان یاب از اهمیت بالایی برخوردار است و در کنار ورزش حرفه ای حفظ سلامتی ورزشکاران هم در اولویت قرار دارد.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu