1403/5/7

کد خبر: 137349

1403-01-05 09:50:10

دیدار دکتر کوهپایه زاده با مسئولین اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران

جلسه رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با مسئولین اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون با مسئولین اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور تشکیل کارگروه مشترک و تنظیم تفاهم نامه همکاری برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد پس از تشکیل کارگروه مشترک، تفاهم نامه ای چهار ساله بین دو مجموعه امضا و ذیل آن شیوه نامه ای طراحی شود تا اداره کل ورزش و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران به لحاظ زیر ساخت ها و تجهیزات ورزشی، امکانات لازم را در اختیار فدراسیون قرار دهد و همچنین به لحاظ بعد دانش فنی و مباحث آموزشی موارد مورد نیاز از سوی فدراسیون در اختیار اداره کل ورزشی و اردویی قرار گیرد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون تشکیل کارگروه مشترک و تفاهم نامه بین فدراسیون و اداره کل ورزش و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران را فرصتی برای حضور ورزشکاران جانباز و توان یاب در مسابقات ورزشی هر دو نهاد دانست و گفت: حضور در مسابقات فرصتی است تا هم در بعد ورزش همگانی به توسعه لازم دست پیدا کنیم و هم بتوانیم به لحاظ استعدادیابی، ورزشکاران مستعد را شناسایی نماییم.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: به طور حتم و در آینده تلاش می کنیم تا فرصت را برای توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی در هیئت های استانی با همراهی بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران آن استان، فراهم نماییم.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu