1403/5/7

کد خبر: 137375

1403-01-14 17:08:51

در جلسه عمومی با کارکنان فدراسیون مطرح شد؛

دکتر کوهپایه زاده:موفقیت در پارالمپیک پاریس، توسعه ورزش همگانی با اولویت ورزش بانوان و ورزش افراد کم توان ذهنی از اهداف مهم فدراسیون است

نشست عمومی دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با کارکنان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست عمومی دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون با کارکنان امروز سه شنبه چهاردهم فروردین ماه برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، بیان کرد: سال های طولانی محمود خسروی وفا به عنوان رئیس فدراسیون تلاش کردند و فضایی را ساخت که افتخارات زیادی را به همراه داشت و قهرمانان ارزشمندی را به دنیای ورزش معرفی کرد. امروز مفتخرم که در کنار شما هستم و می دانم که هدایت این فدراسیون معنوی به لحاظ گستردگی و سال ها افتخار، کار سخت و سنگینی است.

وی ادامه داد: کار در این مجموعه معزز که حاصل انقلاب شکوهمند اسلامی است، بسیار مقدس و متبرک است. در این مجموعه افتخار داریم که به جانبازان عزیز یا همان شهدا زنده و توان یابان کشورمان خدمت کنیم. در مجمع انتخاباتی فدراسیون برنامه چهارساله را ارائه کردم و بر همان اساس تلاش می کنیم که علاوه بر حفظ افتخارات و موفقیت های گذشته، کمبودها را جبران کنیم.

دکتر کوهپایه زاده افزود: نگاه سلامتی و ورزش توان یابان بر عهده فدراسیون است و بر همین اساس در کنار ورزش قهرمانی و حرفه ای، توسعه ورزش بانوان و همچنین ورزش افراد کم توان ذهنی و ورزش همگانی از اهداف مهم فدراسیون است چرا که باید بتوانیم برای تیم های ملی کشورمان با استعدادیابی، پشتوانه سازی کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم که فدراسیون به صورت پویا و فعال و با همت همکاران، همراهی هیئت های استانی و افراد دانشگاهی در مسیر موفقیت با نگاه علمی و ورزشی حرکت کند و اقدامات موثری را برای جامعه هدف انجام دهیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: مهم ترین رویداد ورزشی یعنی پارالمپیک پاریس را در پیش داریم و تلاش می کنیم که همانند بازی های پاراآسیایی هانگژو بتوانیم در پاریس نتایج درخشانی را کسب کنیم. امیدوارم در طول این چهار سال به گونه ای عمل کنیم که در دوره های بعدی بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک موفقیت های ورزشکاران جانباز و توان یاب کشورمان بهتر از گذشته ادامه داشته باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از محمدرضا لهراسبی مسئول تاسیسات فدراسیون به پاس 30 سال خدمت به مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان تقدیر شد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu