1403/5/7

کد خبر: 137376

1403-01-14 17:21:55

بیانیه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق

فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان طی پیامی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، که منجر به شهادت جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه پاسداران شد را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت رساندن سرداران رشید سپاه اسلام که از یادگاران دفاع مقدس و از مستشاران نظامی با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بودند موجب تالم و انزجار ملت شریف ایران عزیز اسلامی شد.

فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق، شهادت و عروج عارفانه سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های معزز سرداران شهید و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌ نماید.

خانواده بزرگ ورزش جانبازان و توان یابان در روز قدس همگام با اقشار مختلف جامعه با حضور در راهپیمایی این روز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر این شهدای گلگون کفن، خشم، نفرت و انزجار خود را از این اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارد.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu