1403/5/7

کد خبر: 137400

1403-01-21 12:34:10

برگزاری نشست مسئولین فدراسیون با مدیرکل اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران

جلسه مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با مدیرکل اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، به منظور تشکیل کارگروه مشترک و تنظیم تفاهم نامه همکاری فی ما بین فدراسیون و اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز سه شنبه بیست و یکم فروردین ماه جلسه ای با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس، ماندگارفرد نایب رئیس و حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون و میرکاظمی مدیرکل و هادیان کارشناس اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این نشست مقرر شد طرح یاران شهید سلیمانی از اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری شود و تفاهم نامه ای بین دو مجموعه امضا و ذیل آن شیوه نامه ای طراحی شود تا اداره کل ورزش و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران به لحاظ زیر ساخت ها و تجهیزات ورزشی، امکانات لازم را در اختیار فدراسیون قرار دهد و همچنین به لحاظ بعد دانش فنی و مباحث آموزشی موارد مورد نیاز از سوی فدراسیون در اختیار اداره کل ورزشی و اردویی قرار گیرد. همچنین با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هر دو مجموعه بتوانند به نحوه شایسته به تکالیف خود عمل کنند تا باعث رشد و توسعه ورزش جانبازان و توان یابان گردد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu