1403/5/7

کد خبر: 137449

1403-02-08 10:20:12

#جهش توليد _با مشاركت _مردم

دکتر کوهپايه زاده چگونگی عملياتی شدن شعار جهش توليد با مشاركت مردم در فدراسيون ورزش‌های جانبازان و توان يابان را تشريح كرد

رئيس فدراسيون ورزش های جانبازان و توان يابان گفت: تربيت ورزشكاران حرفه ای، پايه گذاری ورزش همگاني با بهره مندی از فرصت های قانونی و توجه آحاد جامعه به ورزش از عوامل اصلی برای اجرای شعار جهش توليد با مشاركت مردم هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و به نقل از  پايگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دكتر كوهپايه زاده رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان  و توان يابان بيان كرد: مقام معظم رهبری با انتخاب جهش توليد با مشاركت مردم به عنوان شعار سال، شعار راهبردی را در سطح ملی انتخاب كردند. بسيار خرسند هستم كه با برنامه راهبردی كه در مجمع انتخاباتی پيشنهاد كردم، می توانيم همسو با جامعه، شعار امسال را در اين مجموعه و در بخش ورزش جانبازان و توان يابان عملياتی كنيم.

وی ادامه داد: در بخش ورزش جهش توليد را می توان به نوعی تربيت ورزشكاران حرفه ای، پايه گذاری ورزش همگانی و شناخت استعدادهای مناسب در سطح ملی و از آن مهم تر حفظ سلامتی افراد جانباز و توان ياب دانست. البته ما با كمبود بودجه در اجرای برنامه های ورزش قهرمانی و همگانی رو به رو هستيم اما می توانيم با بهره گيری از شعار سال كه مشاركت مردم است با تعامل با نهادها، سازمان ها، بنگاه های اقتصادی، بخش خصوصی، صنايع، همچنين خيرين ورزشی در راستای مسئوليت پذيری اجتماعی سازمان ها برای حمايت از ورزش جانبازان و توان يابان، اين موضوع را هم به گونه ای مرتفع كنيم.

رئيس فدراسيون افزود: از طرف ديگر فرصت های قانونی كه در مصوبات دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، كه اجرايی شدن آن مصاديقی از مشاركت مردم و جامعه در توسعه و جهش توليد در بخش ورزش است. برای ما توسعه ورزش قهرمانی، افزايش مدال آوری، توسعه ورزش همگانی در بين افراد جانباز، توان ياب و افراد كم توان ذهنی به معنای موفقيت در بحث جهش توليد است.

وی عنوان كرد: البته در بخش توليد، موضوع تجهيزات ورزشی كه مي تواند زير ساخت ها را برای توسعه ورزش همگاني و قهرمانی مهيا كند نيز دارای اهميت است. در بخش نرم افزاری يا همان هوش مصنوعی، سامانه های مرتبط می توانند در بخش استعداديابی و قهرمانی بيش از گذشته به ما كمک كنند كه در اين زمينه هم می توان از بخش خصوصی و جامعه بهره گرفت.

كوهپايه زاده اظهار داشت: برای عملياتی شدن شعار سال، علاوه بر موارد فوق، رسانه نيز می تواند در بخش خبرگزاری های مكتوب و تصويری به لحاظ انعكاس موفقيت های ورزشكاران جانباز و توان ياب و فرهنگ سازی ورزش در جامعه هدف نقش بسزايی داشته باشد و در ديداری كه با رئيس شبكه ورزش سيما داشتيم آنها نيز از انعكاس اخبار ورزش جانبازان و توان يابان استقبال كردند.

رئيس فدراسيون در پايان گفت: سازمان هايی مانند بهزيستی، مديريت مدارس استثنايی كه با افراد توان ياب در ارتباط هستند می توانند فضا را برای توسعه ورزش اين حوزه مهيا كنند و همچنين دانشگاه ها می توانند با مشاركت در ورزش جانبازان و توان يابان برای رشد اين ورزش نقش بسزايی در توسعه علمی داشته باشند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu