1403/5/7

کد خبر: 137484

1403-02-17 11:58:43

در راستای اجرایی شدن شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم)؛

نشست حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد

حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز در فدراسیون ورزش های جانبازان توان یابان حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه با حضور در فدراسیون، ضمن دیدار با دکتر کوهپایه زاده، از سالن های ورزشی و فضای مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید توضیحاتی درباره آمادگی تیم‌های اعزامی به پارالمپیک پاریس در رشته‌های مختلف توسط دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان شد و همچنین گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته از سوی انجمن‌های ورزشی و هیئت های استانی در سال ۱۴۰۲ ارائه شد.

حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) عنوان کرد: تولید همان توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است. همچنین با افزایش علاقه‌مندی مردم در حمایت از ورزش جانبازان و توان یابان، اجرایی شدن شعار سال را در راس اهداف و برنامه های فدراسیون در سال پارالمپیک قرار می گیرد.

در ادامه این نشست، حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نسبت به حمایت از ورزش جانبازان و توان یابان ابراز علاقه کرد و پیشنهاداتی را در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی ورزش این حوزه بیان نمود.

همچنین در این بازدید درباره برگزاری طرح آزمایشی جشنواره استعدادیابی در سال‌جاری برای هفته پارالمپیک در استان کرمان با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مطالبی عنوان و مقرر شد طرح اولیه تنظیم و برای اجرا و حمایت به نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

در این نشست، حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از همکاری با دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی در هیئت های استانی ابراز علاقه کرد تا نسبت به گذشته فعال تر شوند و در آینده، ورزش جانبازان و توان یابان در سطح ملی نسبت به گذشته پوشش بهتری پیدا کند و این فضا بهتر از گذشته برای رشد ورزش این حوزه مهیا شود.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu