1403/5/7

کد خبر: 137490

1403-02-20 10:51:29

فصل تازه‌ای از توسعه همکاری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران با فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با دکتر قاضی زاده هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نشست صمیمانه‌ای با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون با دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس، هاشمی معاون فرهنگی، میرکاظمی رئیس اداره کل ورزش و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز امکانات، تجهیزات و زیر ساخت ها، سالن‌های ایثار و سالن هایی که در در سطح استان‌ها دارد را در اختیار جانبازان و توان یابان قرار دهد و همچنین امکانات و فضاهای هیئت های استانی جانبازان و توان یابان در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد.

در بخش آموزش داوری و مربیگری، کلاسبندی مقرر شد حمایت های لازم از سوی فدراسیون انجام شود و همچنین مسابقات ملی برای جانبازان و توان یابان به صورت مشترک با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شود.

در بحث استعدادیابی نیز مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار جانبازان، به لحاظ سخت افزاری و فدراسیون به لحاظ نرم افزاری توان‌یابان مستعد استان‌ها را شناسایی کنند.

در پایان هم مقرر شد موارد فوق به صورت مکتوب در اختیار ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت های استانی جهت همکاری قرار گیرد.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu