1403/5/6

کد خبر: 137604

1403-03-30 09:30:31

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴_تفلیس؛

برنامه رقابت‌های ملی پوشان پاراوزنه برداری مشخص شد

ملی پوشان وزنه برداری جانبازان و توان یابان کشورمان از روز جمعه یکم تیرماه به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ وزنه برداری به میزبانی شهر تفلیس در کشور گرجستان از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود و برنامه مسابقات ملی پوشان کشورمان به شرح زیر است: 

جمعه یکم تیرماه:

محسن بختیار در دسته ۵۹ کیلوگرم به عنوان نخستین نماینده کشورمان از ساعت ۱۶:۲۰ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته وزنی، ۲۲ ورزشکار حضور دارند.

شنبه دوم تیرماه:

امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته وزنی، ۲۰ ورزشکار حضور دارند.

یکشنبه سوم تیرماه:

روح اله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم از ساعت ۱۱ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته وزنی، ۲۲ ورزشکار حضور دارند.

دوشنبه چهارم تیرماه:

سید حامد صلحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم از ساعت ۱۲ ظهر به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته ورنی، ۱۳ ورزشکار حضور دارند.

سه شنبه پنجم تیرماه:

علی اکبر غریب شاهی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم از ساعت ۱۲:۱۰ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته وزنی، ۱۴ ورزشکار حضور دارند.

مهدی صیادی و احمد امین زاده در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۱۵ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته وزنی، ۱۳ ورزشکار حضور دارند.

گفتنی است این پنجمین دوره جام جهانی پاراوزنه برداری در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و آخرین رویداد این رشته ورزشی پیش از بازی‌های پارالمپیک پاریس است و در این دوره ۳۱۳ ورزشکار از ۶۵ کشور برای کسب رنکینگ پارالمپیک پاریس در پایتخت گرجستان شانس خود را برای کسب سهمیه بزرگترین رویداد ورزشی امتحان می کنند. 

در این مسابقات گرجستان با ۱۶ ورزشکار، ازبکستان با ۹ ورزشکار، چین با ۸ ورزشکار و تیم ملی ایران با ۷ ورزشکار، دارای بیشترین ورزشکار در بخش آقایان هستند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: انجمن ها

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu