1403/5/7

کد خبر: 137605

1403-03-31 17:52:31

دیدار دکتر کوهپایه زاده و دکتر سلگی با مسئولین مبارزه با دوپینگ در کره جنوبی

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان هفته گذشته با حضور در کره جنوبی از نزدیک از روند سیستم کنترل دوپینگ این کشور بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، دکتر کوهپایه زاده رئیس و دکتر سلگی عضو هیئت رئیسه فدراسیون و معاون قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک هفته گذشته با حضور در کشور کره جنوبی با دکتر "کیم کام پیونگ" دبیرکل KADO (مرکز مبارزه با دوپینگ) در راستای آشنایی با فعالیت‌های این مرکز در سطح آسیا و بین الملل و همچنین ارتباطات این مرکز با کميته بین المللی پارالمپیک و ایجاد همکاری با فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و آکادمی ملی پارالمپیک دیدار کردند و در خصوص روند کاری، دوره های آموزشی و سیستم کنترل دوپینگ در این کشور گفتگو کردند.

همچنین در این جلسه درباره شناسایی راه‌های ارتباط و افزایش همکاری کمیته پزشکی و علوم ورزشی APC با KADO مطالبی مطرح و توضیحات کاملی درباره فعالیت‌های ۱۸ ساله این مرکز بیان شد و دکتر کوهپایه زاده و دکتر سلگی از ساختار این مرکز در شهر سئول بازدید کردند.

در پایان این نشست مقرر شد از طریق فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک و بازدیدهای متقابل ارتباط بین فدراسیون و این مرکز و APC بیشتر شود.

گفتنی است مرکز مبارزه با دوپینگ کشور کره‌جنوبی در سال ۲۰۲۲ طی تفاهم‌نامه ای با کميته پارالمپیک آسیا همکاری رسمی خود را آغاز کرد و یکی از مراکز مورد تایید و اصلی آژانس وادا در سطح آسیا محسوب می شود.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu