1403/5/6

کد خبر: 137618

1403-04-04 13:53:32

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴_ تفلیس؛

صلحی پور در رده چهارم ایستاد

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و توان یابان کشورمان در رقابت های جام جهانی گرجستان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، رقابت های جام جهانی وزنه برداری به میزبانی کشور گرجستان در حال برگزاری است و امروز در پنجمین روز از مسابقات، سید حامد صلحی پور چهارمین نماینده کشورمان در دسته 97 کیلوگرم به روی تخته رفت و در حرکت اول خود موفق به مهار وزنه 222 کیلوگرمی شد. او در در حرکت دوم و سوم خود از مهار وزنه 227 کیلوگرم بازماند و در جایگاه چهارم ایستاد.

در این دسته وزنی نماینده‌ اردن اول شد و نماینده چین و کلمبیا به ترتیب دوم و سوم شدند.

پیش از این نیز محسن بختیار در دسته 59 کیلوگرم به مدال برنز و امیر جعفری در دسته 65 کیلوگرم به مدال طلا رسید و روح اله رستمی از کسب مدال بازماند.

در ادامه این رقابت‌ها فردا علی اکبر غریب شاهی در دسته 107 کیلوگرم و مهدی صیادی و احمد امین زاده در دسته مثبت 107 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

گفتنی است این پنجمین دوره جام جهانی پاراوزنه برداری در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و آخرین رویداد این رشته ورزشی پیش از بازی‌های پارالمپیک پاریس است و در این دوره ۳۲۹ ورزشکار از ۷۱ کشور برای کسب رنکینگ پارالمپیک پاریس در پایتخت گرجستان شانس خود را برای کسب سهمیه بزرگترین رویداد ورزشی امتحان می کنند. 

در این مسابقات گرجستان با ۱۶ ورزشکار، ازبکستان با ۹ ورزشکار، چین با ۸ ورزشکار و تیم ملی ایران با ۷ ورزشکار، دارای بیشترین ورزشکار در بخش آقایان هستند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: انجمن ها

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu