1403/5/6

کد خبر: 137669

1403-04-24 13:58:01

سرپرست دبیری فدراسیون:

به دنبال خرید کمان استاندارد و اخذ مجوز ورود تجهیزات تیراندازی هستیم

حسین پور گفت: برای حضور موفق در پارالمپیک پاریس تجهیزات استاندارد برای تیم های ملی اعزامی تهیه شده و به دنبال خرید کمان برای تیم ملی پاراتیروکمان و اخذ مجوز ورود لوازم تیراندازی هستیم.

محمد علی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: با توجه به اهمیت رقابت های پارالمپیک پاریس 2024 و افزایش آمادگی ملی پوشان اعزامی به این مسابقات تلاش شد تا تجهیزات استاندارد مورد نیاز هر 6 رشته اعزامی فدراسیون در اختیار تیم های ملی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا تجهیزات رشته های دوومیدانی و شنا تهیه و در اختیار ملی پوشان قرار گرفت. در خصوص رشته وزنه برداری نیمکت ها تهیه شده که به زودی در اختیار تیم ملی قرار می گیرد و در رشته تیراندازی در حال دریافت مجوزهای ورود اسلحه و تپانچه هستیم تا این تجهیزات در اختیار تیراندازان ما قرار گیرد.

سرپرست دبیری فدراسیون گفت: تجهیزات اولیه برای تیروکمان تهیه شده است و اکنون در حال خرید کمان های استاندارد برای ملی پوشان ریکرو و کامپوند هستیم تا پاراتیروکمانداران با تجهیزات به روز و با آمادگی راهی پارالمپیک پاریس شوند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu