1403/5/6

کد خبر: 137685

1403-04-31 23:06:35

تاکید دکتر کوهپایه زاده بر ارتباط بیشتر هیئت های استانی با فدراسیون

چهارمین نشست مسئولین فدراسیون و هیئت های استانی به صورت وبیناری امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست مسئولین فدراسیون با هیئت های استانی امروز یکشنبه سی و یکم تیرماه برگزار شد که در این جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم گفت: به بازی های پارالمپیک پاریس نزدیک شدیم و تیم های ملی کشورمان در رشته های مختلف دوم شهریور ماه راهی این رقابت ها خواهند شد که امیدوارم شاهد درخشش ملی پوشان‌مان باشیم و نتیجه زحمات این 4 سال را به بهترین شکل دریافت کنیم.

دکتر کوهپایه زاده افزود: در ماهی که گذشت علاوه بر برگزاری اردوهای تیم های ملی اعزامی به پاریس، نشست هایی را با مسئولین ارگان ها برای رسیدن به منابع پایدار و دریافت تجهیزات برگزار کردیم. همچنین سرپرست انجمن های وزنه برداری و مچ اندازی را معرفی کردیم. رشته مچ اندازی در بازی های پاراآسیایی جوانان حضور دارد و ما طی نامه ای قوانین و مقررات این رشته را به هیئت های استانی ارسال خواهیم کرد تا در این رشته ورزشکاران استانی را شناسایی نماییم.

رئیس فدراسیون با تاکید بر اهمیت استعدادیابی عنوان کرد: کارگروه استعدادیابی با حضور متخصصین در فدراسیون تشکیل شد که دوشنبه های استعدادیابی از مصوبات این کارگروه بود تا هر دوشنبه هیئت های استانی ما به شناسایی ورزشکاران مستعد بپردازند. باتوجه به اهمیت استفاده از فرصت جشنواره استعدادیابی هیئت های استانی می بایست در این زمینه تعامل بیشتری با فدراسیون داشته باشند.

در این نشست همچنین گلشنی دبیر ستاد بازی های پاراآسیایی جوانان فدراسیون، گزارشی از برنامه های این ستاد عنوان کرد و خواستار تعامل هرچه بیشتر هیئت های استانی نسبت به معرفی جوانان ورزشکار خود به فدراسیون شد.

در ادامه این جلسه نصیری نایب رئیس بانوان در خصوص وضعیت بانوان ورزشکار اعزامی به پارالمپیک پاریس گزارشی را ارائه و بیان کرد: تمام تلاش ما این است که در رویدادهای آینده شاهد افزایش حضور بانوان کشورمان باشیم و در این راستا به دنبال برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری برای بانوان هستیم.

همچنین گیلانی نژاد مدیر ورزشی فدراسیون در خصوص مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته و همچنین مسائل فنی نکاتی را عنوان کرد.

در ادامه، مهدوی رئیس هیئت مازندران در خصوص تامین و جذب منابع پایدار مطالبی را ارائه کرد و کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته نیز درباره مسابقات قهرمانی کشور و فعالیت های این انجمن مطالبی را بیان نمود. همچنین ماندگارفرد مدیر امور استان های فدراسیون درباره ارزشیابی سال 1402 هیئت های استانی مواردی را اظهار داشت.

در پایان نیز روسای چند استان نظرات خود را عنوان کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu