1403/5/6

کد خبر: 137692

1403-05-02 20:21:25

عضو کارگروه تحقیق و توسعه فدراسیون:

امروزه مسابقات ورزشی، رقابت دانش و تکنولوژی است / تشکیل کارگروه تحقیق و توسعه در فدراسیون فرصتی برای ارتباط با مراکز علمی

دکتر صاحب کار گفت: آنچه امروز در موفقیت ورزشکاران نقش دارد میزان پیشرفت تکنولوژی و فناوری است و تشکیل کارگروه تحقیق و توسعه می تواند در افزایش افتخار آفرینی ملی پوشان موثر باشد.

دکتر غلامحسین صاحب کار عضو کارگروه تحقیق و توسعه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: زمانی مسابقات اختلاف سرعت، قدرت و تفاوت توانایی بین دو نفر بود و بعد از گذشت زمان این اختلاف به نقش مربیان ختم شد اما امروزه مسابقات ورزشی اختلاف عوامل علمی، تکنولوژی، فناوری و هوش مصنوعی است. آنچه امروز در موفقیت ورزشکاران نقش دارد میزان پیشرفت تکنولوژی و فناوری است. بر همین اساس تشکیل کارگروه تحقیق و توسعه در فدراسیون می تواند نقش بسزایی در افزایش موفقیت ورزشکاران جانباز و توان یاب داشته باشد.

وی ادامه داد: رقابت اصلی بین دپارتمان های علمی است و ورزشکاران نماینده حاضر در این صحنه رقابت هستند و زمانی که این دپارتمان و کارگروه بتواند به درستی عمل کند ورزشکاران ارتقا پیدا خواهند کرد. این کارگروه فرصتی است تا با مراکز علمی و نهادهای فناوری و تکنولوژی ارتباط سازنده ای برقرار شود تا در کنار انگیزه و تلاش با سرعتی مطلوب به سمت فتح قله های موفقیت حرکت کنیم.

دکتر صاحب کار افزود: تشکیل کارگروه تحقیق و توسعه یک حرکت زیربنایی است که برای رسیدن به موفقیت نیاز به صبر، برنامه ریزی و بودجه لازم دارد و در کنار آن باید با پیگیری و تلاش های شبانه روزی به هدایت این مجموعه کمک کنیم. موضوع تحقیق و توسعه دامنه وسیعی را شامل می شود و اگر هر فرد در این کارگروه به خوبی پیگیر وظایف خود باشد و از دانش و امکانات استفاده کنیم به طور حتم در مسابقات ورزشی موفقیت های بیشتری را کسب خواهیم کرد.

عضو کارگروه تحقیق و توسعه فدراسیون در پایان گفت: از دکتر کوهپایه زاده برای تشکیل این کارگروه و فکر خلاقانه ایشان تشکر می کنم. در ابتدا ممکن است که با چالش ها و موانعی مواجه شویم اما با حمایت های مسئولین، تلاش و اعتقاد راسخ، تشکیل این کارگروه باعث افزایش موفقیت ها خواهد شد و امیدوارم در رویدادهای بعدی کارگروه تحقیق و توسعه به افتخار آفرینی بیشتر ملی پوشان کمک کند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu