1403/6/11

کد خبر: 137709

1403-05-08 14:22:19

با حکمی از سوی دکتر کوهپایه زاده؛

سرپرست انجمن کم توانان ذهنی منصوب شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار و دکتر سید محمدکاظم واعظ موسوی به عنوان سرپرست انجمن کم توانان ذهنی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست شورای مدیران با حضور رئیس، نواب رئیس، سرپرست دبیر، مشاور عالی و مدیران فدراسیون برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: امیدواریم که در این روزها کاروان المپیکی کشورمان نتایج خوبی را کسب کند و شاهد افتخار آفرینی ملی پوشان در المپیک پاریس باشیم و در ادامه نیز کاروان پارالمپیکی کشورمان بتواند در این رویداد بزرگ همانند همیشه با کسب مدال های خوشرنگ باعث شادی دل ملت شریف ایران شود.

وی ادامه داد: باتوجه به عدم رضایت تیم ها از میزبانی فرانسه در المپیک، می توانیم با استفاده از تجربه های کاروان المپیکی کشورمان تلاش کنیم برخی موارد برای کاروان پارالمپیکی ما تعدیل یا برطرف شود و همچنین با توجه به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران باید تمام نکات ایمنی را برای بیماری تب دنگی و پشه آئدس رعایت کنیم.

در ادامه این جلسه دکتر کوهپایه زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر کاشی گفت: نیاز است جریان تازه ای را در بخش ورزشکاران کم توان ذهنی ایجاد کنیم چرا که جمعیت هدف بزرگی را شامل می شود. دکتر واعظ موسوی مدرک بین المللی کلاسبندی ورزشکاران این حوزه را دارد و با حضور او نگاهی تازه به ورزش کم توانان ذهنی می توانیم فعالیت های بیشتری را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: باید تلاش کنیم با انجام کلاسبندی و استعدادیابی و همراهی هیئت ها ئ انجمن های ورزشی، ورزشکاران کم توان ذهنی را وارد دنیای ورزش کنیم تا در رویدادهای بزرگی مانند پارالمپیک هم شاهد افتخار آفرینان این ورزشکاران باشیم.

مدیران حاضر در جلسه به ارائه گزارشی عملکرد واحد های خود پرداختند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu