1403/5/23

کد خبر: 137764

1403-05-23 07:38:37

دکتر کوهپایه زاده: هدفمان راه اندازی مسابقات لیگ در تمام رشته های پارالمپیکی و غیر پارالمپیکی است

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست شورای مدیران فدراسیون با حضور رئیس، نواب رئیس، سرپرست دبیری، مشاور عالی و مدیران فدراسیون برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در ابتدا موفقیت کاروان المپیکی کشورمان را در بازی ها 2024 پاریس تبریک گفت و افزود: امیدوارم در ادامه نیز کاروان پارالمپیکی کشورمان در این رقابت ها عملکرد موفقی داشته باشد و با کسب مدال های خوشرنگ نسبت به دوره قبل عملکرد بهتری را ثبت نماید.

وی ادامه داد: هفته گذشته فدراسیون رویداد بزرگ قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان و آقایان را به همراه اردوی مشترک تیم های ملی والیبال نشسته ایران و قزاقستان در مشهد مقدس برگزار کرد. حضور نزدیک به 700 ورزشکار و کادر فنی در این مسابقات نشان از گستردگی و بزرگی این رقابت ها داشت که امیدوارم باز هم ادامه داشته باشد.

دکتر کوهپایه زاده عنوان کرد: هفته پیش سازمان لیگ در فدراسیون تشکیل شد و هدف از آن راه اندازی مسابقات لیگ در رشته های پارالمپیکی و غیر پارالمپیکی است. خوشبختانه والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر لیگ پویایی دارند اما باید با ایجاد تعامل بین سازمان لیگ و انجمن ها، مسابقات لیگ را در تمامی رشته های تحت پوشش فدراسیون آغاز نماییم.

رئیس فدراسیون گفت: باید با هیئت های استانی و انجمن های ورزشی تعاملات بیشتری داشته باشیم و ضمن حمایت از آنها، خواهان توسعه ورزش و برگزاری مسابقات برای جامعه هدف باشیم تا استعدادیابی خوبی در میان ورزشکاران جوان و نوجوان انجام شود.

وی اظهار داشت: در این دوره بازی های پارالمپیک نسبت به دوره قبل تعداد بانوان مان بیشتر شده است اما باید تلاش کنیم این افزایش در دوره های بعدی بیشتر و چشمگیرتر باشد و در رشته های تیمی مانند والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر نیز شاهد حضور بانوان کشورمان باشیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در تمامی رشته ها به ویژه رشته های جدید باید ابتدا دوره آموزشی و استعدادیابی انجام شود و پس از مرحله همگانی وارد بعد قهرمانی شویم به همین دلیل تمام رشته های ورزشی ماهیت همگانی و قهرمانی را به طور همزمان دارند و ما با توجه به این نکته می بایست دنبال ارتقا رشته ها و راه اندازی رشته هایی مانند کاراته، تری اتلون و... باشیم.

در ادامه این جلسه مدیران حاضر در نشست به ارائه گزارش عملکرد واحدهای خود پرداختند.

در پایان نشست با حکمی از سوی دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون، محمدرضا گلشنی به عنوان مدیر ورزش همگانی و استعدادیابی و محمد مهدی گیلانی نژاد به عنوان مدیر ورزش قهرمانی فدراسیون منصوب شدند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu