1403/6/11

کد خبر: 137778

1403-05-30 10:05:18

توسل ورزشکاران به اربعین حسینی تضمین کننده موفقیت ملی پوشان در پارالمپیک پاریس

نشست مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران با حضور رئیس، سرپرست دبیری، نواب رئیس و مدیران فدراسیون برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه گفت: پیشاپیش فرارسیدن ایام اربعین را تسلیت عرض می کنم. امیدوارم با دعای خیر ملت شریف ایران در این ایام شاهد موفقیت و افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان در پارالمپیک پاریس باشیم. در هفته گذشته کارگروه پیشکسوتان در فدراسیون تشکیل شد تا بتوانیم مدال آوران و افتخار آفرینانی که از دوره ورزش حرفه ای فاصله گرفتند را باز هم به مجموعه دعوت کنیم.

وی ادامه داد: دومین نشست کارگروه فرهنگی و فرهنگ سازی نیز هفته پیش با حضور اعضا تشکیل شد و موارد مختلفی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در تلاش هستیم با همراهی دانشگاه امیر کبیر رویداد فناوری تجهیزات ورزشی را برگزار نماییم.

دکتر کوهپایه زاده عنوان کرد: در این مدت با ورسای فدراسیون هایی مانند کوهنوردی، سه گانه، کاراته در جهت تشکیل انجمن برای ورزشکاران پارالمپیکی برگزار کردیم تا با شناسایی موارد مختلف و همراهی فدراسیون های مربوطه مسیر را به لحاظ دوره های آموزشی، کلاسبندی پزشکی و استعدادیابی مهیا کنیم تا در این رشته ها نیز شاهد درخشش ورزشکاران کشورمان باشیم.

در ادامه این جلسه مدیران گزارشی از عملکرد واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu